Gast Geplaatst: 2 december 2000 Geplaatst: 2 december 2000 Ik heb nu dus ook van die Atmel kaartjes en het programmeren lukt wel, zeker Irde**. Maar bij Se** moet er dus worden afgeplakt. Voor testen even met cellotape gedaan, maar omdat het in een Ashton cam tropisch wordt zogezegd, lijkt me dat voor langere tijd niet zo'n geweldig idee. Kunnen wat meer ervaren gebruikers me misschien vertellen wat zij voor materiaal gebruiken dat warmtebestendig is. Alvast bedankt.<P>------------------<BR>* Things are only impossible until they are not *
Gast Geplaatst: 2 december 2000 Geplaatst: 2 december 2000 Hoi BenBem,<P>Dat van die plakband is niet zo'n goed idee. Heb ik ook al eens ervaren........<P>Maar hier is de oplossing.<BR>Heel eenvoudig... gebruik nagellak. Die jat je gewoon bij het vrouwtje uit d'r tas. Werkt prima (wel eerst een uurtje of 12 laten drogen en uitharden natuurlijk). Wordt zelfs -na het uitharden- nog iets harder als de kaart een paar keer warm en weer koud geworden is.<P>O ja, als je een kaartje hebt met de kontakten aan beide kanten (zoals bij Funcard), dan moet je de kant waar maar 6 (ipv 8) kontakten zitten lakken. De kant met 8 kontakten heb je namelijk nodig om je kaart te programmeren.<P>Have fun!<BR>LDP<p>[This message has been edited by LDP (edited 02 December 2000).]
Gast Geplaatst: 2 december 2000 Geplaatst: 2 december 2000 Mensen, allebei bedankt voor de tips.<BR>Ik vraag me wel af of bij de Jupiter2 dan het klepje nog dicht kan ? Het oog wil ook wat.<P>------------------<BR>* Things are only impossible until they are not *
Gast Geplaatst: 2 december 2000 Geplaatst: 2 december 2000 Hallo,<P>Dat met dat nagellak wekt perfect uit de tijd van D2mac met de eerste waferkaartjes moest je er ook een afplakken werd lakken.<BR>En verwijderen uit het zelfde tasje van je vrouw ook haar flesje nagellak remouver jatten in 2 tellen weg nagellak.<BR>En nee beschadigd niet je kaart.<P>Groeten Toon.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 2 december 2000 Geplaatst: 2 december 2000 Hallo,<BR>dat met die nagellak werkt perfect en om het te verwijderen uit dat zelfde tasje waar je die nagellak pikt pik je ook de nagellakremouver.<BR>Werkt snel goed en nee beschadigd niet je kaart.<P>Groeten Toon.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 2 december 2000 Geplaatst: 2 december 2000 Dat nagelak is leuk verzonnen, maar als ie opnieuw geprogt moet worden kan je krabben om de laag eraf te krijgen en dan vervolgens weer 12 uur wachten voordat ie in de cam can :-(.<P>Pak gewoon een etiket die je normaal op een brief plakt met met adres gegevens erop (b.v. Herma), knip daar een stukje vanaf en plak deze op de pin 4 en 8, in de cam laat ie niet los ook niet als het warm word en hij is er wel makkelijk af te halen als je hem opnieuw wilt gaan proggen.<P>Met de komst van de Jupiter 2 zal dit probleem opgelost worden aangezien je dan met een jumper kunt kiezen pin 4+8 uit of aan.<P>SatTurk.
Gast Geplaatst: 4 december 2000 Geplaatst: 4 december 2000 Hallo Jongens ik gebruik hier alleen maar jupiter (atmel) en dat van die plakband dat werkt gewoon goed dat smelt echt niet weg heb je ook geen problemen met zuren en logen met die nagelak zooi dat vreedt op den duur je print op suk6 met de hobby Pecari
Gast Geplaatst: 5 december 2000 Geplaatst: 5 december 2000 er moet niks afgeplakt worden<BR>bij mij werkt het in een aston cam
Gast Geplaatst: 7 december 2000 Geplaatst: 7 december 2000 Hallo Elspain,<BR>Welke file gebruik je dan toch? in mijn Ashton, zie ander verhaal in de rubriek Atmel, werkt helemaal niets, geen kant-en-klare en geen zelf gebakken file. Ook al met wel en niet afplakken geprobeerd. Het is allemaal om het even. Of gebruik je soms de 8515 van Atmel? Een goede hint is welkom.
Aanbevolen berichten