Ga naar inhoud


Topfield 5000 langzamer met MediaHighway EPG ??


Bink

Aanbevolen berichten

hoi hoi

 

Is het jullie ook opgevallen dat de Topfield veel trager zapt sinds de nieuwe software met MediaHighway-EPG ??

 

Hij lijkt er meer moeite mee te hebben om beeld te geven, de HDD gaat pruttelen tijdens het zappen, en het beeld blijft langer dan normaal zwart bij het zappen.

 

Het begon mij zo te irriteren dat ik de MediaHighway-EPG maar weer op "uit" heb gezet in het menu.

 

Groet

Bink.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als je tijdverschuiving aan hebt staan heb je er geen last van.

 

Als deze uit staat, en de schijf draait niet, dan inderdaad moet deze eerst worden opgestart om de epg van schijf te lezen voordat je beeld krijgt op de volgende zender.

 

Mij stoort het niet.

 

Groeten,

Ray

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook (met time-shifting aan, niet zonder geprobeerd) geen verschil ontdekt. Dus time-shifting aan en probleem opgelost.. (waarom zou je het trouwens uitzetten?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, HDD uitzetten scheelt minder dan 10W, dus voor warmte en energie kun je beter de schemerlamp uit zetten...

 

Herrie is niet de moeite - ik hoor 'm zelden (alleen met timeshiften hoor ik de kop soms zachtjes pruttelen).

 

Ik heb 't om die redenen wel eens uitgezet, maar hield ik maar kort uit. 'k Word gewoon te vaak afgeleid denk ik, want ik kijk zelden 'live'... Als je de "auto" timeshift uitzet, dan werkt de timeshift ook helemaal niet meer (ook niet als je op pause drukt), en moet je vaak op starten van de disk wachten.

 

Voor die 10W wil ik het gemak en de extra performance wel hebben... ieder z'n meug...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...