jodokus Geplaatst: 13 mei 2004 Geplaatst: 13 mei 2004 Ik heb eigenlijk altijd al vastlopers gehad met Ronald images met veelvuldig zappen. is hier wat aan te doen. Zenders maakt niet uit fta of wat anders, loopt vast en moet rebooten. Ik draai nu met de laatste Ronald. (2 dreamboxen, en heeb eerst ook een flash erase gedaan) if you gotta go, go with a smile
Gast Geplaatst: 13 mei 2004 Geplaatst: 13 mei 2004 Volgens mij is dit besproken in de huidige Ronaldd image thread. Zover ik weet is het een mogelijke oplossing om de settings (/var) te plaatsen op een USB stick. grtz, lasty
jodokus Geplaatst: 13 mei 2004 Auteur Geplaatst: 13 mei 2004 klopt staat op pagina 7 of 8. Echter geen oplossing is kwestie van geluk met enigma compilen blijkbaar, ene keer stabiel andere keer niet....... if you gotta go, go with a smile
rai Geplaatst: 13 mei 2004 Geplaatst: 13 mei 2004 Schreef het net al in de andere thread, maar met newcamd (en ook GBOX) loopt de Ronaldd geregeld vast. Met SCAM_CS helemaal geen problemen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen