Plepkeshenkie Geplaatst: 9 december 2000 Geplaatst: 9 december 2000 Pecari ik zou graag ook gebruik maken van jouw file maar wat is je email adres. Channel master 180 cm draaibaar 31,5 west tot 76,5 oost met lnb revolver met Circ ku band lnb, 1 keer Ku band lnb, Inverto Ka Ku en lnb voor 26 oost amateur band T90 schotel sat posities 42, 39, 28, 23,5, 19,2 16, 13, 9, 4,8 en 0,8. Unimesh 3,10 m met 2 keer C band lnb Ontvangers Octagon sf8008, Extrend 9500, Edision Mio 4k, Zgemma H9 twin TBS 5927 USB Alles tijdelijk buiten gebruik.i.v.m verhuizing.
Gast Geplaatst: 9 december 2000 Geplaatst: 9 december 2000 Ook hier nog geen verbetering met de s*c* files met de atmel kaart.<BR>Ze blijven op zwart op een mediabox.<BR>De ontvanger een philips ,wel een conclusie de ontvanger reageerd wel op de verschilende data ,maar de kanalen worden aan gestuurt.<BR>Dit zou dan toch duiden op een verkeerde bewerking met de mediabox.<BR>Voor irdeto werkt de atmel goed 100%<BR>
Gast Geplaatst: 9 december 2000 Geplaatst: 9 december 2000 Hallo Allemaal het klopt dat de jupiterkaart niet werkt in een seca box heb het zo juist even geprobeerd bij een kennis van me.<BR>het probleem zit hem in de cam herkenning denk ik en dat zit in de hex file van de jupiterkaart (heb helaas geen seca box anders kon ik wat proberen)<BR>maar we zoeken verder suk6 allemaal
Avalon Geplaatst: 10 december 2000 Auteur Geplaatst: 10 december 2000 Hallo <P>In de Hexfile die op de kaart word gezet zal een startup geplaatst moeten worden om de mediabox de kaart te laten herkennen je zal daar wat informatie over moeten hebben heb hier en daar al op boards gekeken maar niemand die er mee verder is of er informatie over heeft. Er schijnt een oud hexfiletje te zijn die hem wel op kan starten heb het hele net al afgezocht maar nog niets bijzonders gevonden dat werkt ik zoek verder.<P>Groetjes Avalon<BR>
Gast Geplaatst: 10 december 2000 Geplaatst: 10 december 2000 Hallo ben ik weer, heb een file bij mastercrd van daan gehaald als iemand met een secabox hem even wil proberen met zijn jupiterkaart kunnen we kijken of i wil werken stuur maar even een e-mail mijn kant op dan stuur ik je de file's<BR>
Gast Geplaatst: 10 december 2000 Geplaatst: 10 december 2000 Zou het ondanks Avalons ervaringen in het eerste topic toch niet mogelijk zijn dat de Ashton 1.03 ook geen herkenning heeft? Want ik heb, zie andere topics in deze rubriek, zo'n beetje alle files van de mensen hier en op andere boards geprobeerd plus nog wat eigen brouwsels maar het blijft of No right enz (bij helgo) of zwart (de andere). In de hex weet ik nog niet de weg
Avalon Geplaatst: 11 december 2000 Auteur Geplaatst: 11 december 2000 Hoi Benbem<P>Ik heb je file's en een afbeelding van de kaart toegestuurd van de kontakten die je moet afplakken. de file's gebruik ik zelf ook en ze werken perfect. behalve op een mediabox. daar heb je een andere hex voor nodig.<P>Groetjes<BR>Avalon
Gast Geplaatst: 17 december 2000 Geplaatst: 17 december 2000 Waar de atmel in ieder geval nog niet werkt is op mijn echostar met ashton cam 1.03.Heb nagenoeg dezelfde files gebruikt maar krijg hier ook niets anders als wat BenBem al beschreven heeft.BenBem heeft dezelfde ontvanger als ik en daar werken de atmels met de 2323 ook niet.Wie heeft de lang gezochte oplossing of tip??
Gast Geplaatst: 17 december 2000 Geplaatst: 17 december 2000 PietBem en lotgenoten, de oplossing die ik vond alvorens de hobby, tijdelijk, te verlaten, staat in de rubriek: Atmel de beste kaart. Echt TeeBee, het was hardstikke duidelijk. Met een Aston in een Echostar werkten talrijke files van mensen van dit en andere boards niet, totdat ik de "ontdekking" uit het verhaaltje in de andere rubriek deed. Goede morgen trouwens PietBem, je zult het wel vroeg lezen <p>[This message has been edited by BenBem (edited 18-12-2000).]
Aanbevolen berichten