Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

vaarg je, ik heb een funcard maar krijg hem niet tot leven in mijn hummy met aston 1.03 in het org gleufje doet hij het wel (zonder led`s) maar als ik er seca opzet (met 8 providers) gaan de leds niet eens branden en krijg ik ook in het menu geen toegang tot de kaart. iemand een idee?

Geplaatst:

Ik neem aan dat je funkaart een jupiter kaart is als dat zo is heb je de lock bit er op zitten en heb je 4+8 afgeplakt van je kaartje zo maar een tip <BR>groeten Pecari

Geplaatst:

mijn funcard werkt wel met seca<BR>aan de boven kant van de kaart zitten 8 kontacten[waar de ic zitten]daar moet je niks afplakken ..<BR>aan de andere kant zitten ook 6 contacten die moet je allemaal afplakken als je hem ge bruikt in een ci module ik zal je ook even werkende files sturen <BR>p.s welke programmer gebruik je...

Geplaatst:

Bedankt voor de info. Dit gaf mij een punt om vanuit te werken. De kaart is een funcard (discovery) en met de files werkte het nog niet. Na wat zoeken (de files moesten het doen) bleek dat de hoeken die in de aston kwamen moesten worden afgerond. De kaart komt nu ongeveer 1mm dieper in de ci. En hop de lampjes branden en er is beeld. Bedankt voor de reacties

Geplaatst:

Ja die Funkaart werkt perfect en helemaal gaaf die disco leds, op een nederlandse Internet shop heb ik deze aangekocht met programmer voor maar 115,-

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.