Gast Geplaatst: 13 mei 2004 Geplaatst: 13 mei 2004 Zijn de taquilla's op hispasat nog te ontvangen met raytec4d en juiste emu-keys ?
Gast Geplaatst: 13 mei 2004 Geplaatst: 13 mei 2004 Niet taq's op hispasat, maar wel op astra. Met de juiste firmware en keys.
Gast Geplaatst: 13 mei 2004 Geplaatst: 13 mei 2004 Dat ze momenteel (gedeeltelijk m.u.v. taq x,x,xx,xy) te ontvangen zijn op astra weet ik, maar ik denk dat het niet lang duurt en de oude hashtabel terug is. Daarom wil ik weten of ze op de hispasat te ontvangen zijn, want er staat bij de codering op king of sat dat het negravision is, en die kunnen we met 4d toch aan ? Dus zijn er mensen die weten of of de taquilla's op hispasat te ontvangen zijn. Ik heb nu iemand die mijn schotel op het dak aan het afstellen is, en kan nu nog een keuze maken voor welke 4 sta's ? Dus snel antwoord gewenst.
Gast Geplaatst: 13 mei 2004 Geplaatst: 13 mei 2004 Wij kunnen met de philips nagravision1 emuleren, maar geen nagravision2 a.k.a. "Aladin". En het laaste wordt door taq. op de hispasat gebruikt, tv cabo daarintegen gebruikt wel nagra1 (let op nieuwe key!!). Vergeet niet Thorsat 1W ook leuk...conax kanalen succes met afregelen,
Gast Geplaatst: 13 mei 2004 Geplaatst: 13 mei 2004 Herstikke bedankt voor je antwoord, net op tijd. Ik neem dus maar geen hispasat en heb naar boven op het dak doorgegeven dat het nu als volgt wordt : A : Hotbird B : Astra 19.2 c: Sirius 5 D : Thor Identiek aan de Roymar settings, dus geen werk extra. Na weken proberen hoop ik nu echt 4 werkende sat's te hebben en een hoop kijkgenot.
Gast Geplaatst: 13 mei 2004 Geplaatst: 13 mei 2004 Eindelijk, Ik ben een gelukkig mens. Alle 4 de sat's werken. Ik heb het nou af laten stellen door een professional met professionele apparatuur. Alle sats Hotbird, astra,sirius en thor prima beeld. Iedereen bedankt voor zijn hulp. Topic kan dicht
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen