Gast Geplaatst: 13 mei 2004 Geplaatst: 13 mei 2004 goeden avond is er iemand die mij kan vertellen of ik newcam in ronald versie 1.07x kan plaatsen daar ik de nieuwere versie geprobeerdt heb en daar alleen elende mee heb b.v.d ap
cobes Geplaatst: 13 mei 2004 Geplaatst: 13 mei 2004 ook goeie Heb ook meer gehoort dat problemen zijn bij de aansturing van de motor bij de laatste versie, ik dacht niet dat dat de newcam in de oude versies geplaatst kunnen worden maar er is vast wel iemand die dat weet, anders moet je mischien eens terug zoeken hoe we de laatste keer españa en iTali open kregen want volgens mij wil dat nu weer op dezelfde manier. hier kan vast wel iemand meer over vertellen. groet cobes if freedom is outlawed, only outlaws will have freedom. . Gigabluequadplus, AzBoxPremiumHD+, 2x DM600 en een Denson DS1010Road
Gast Geplaatst: 13 mei 2004 Geplaatst: 13 mei 2004 dat zou lekker zijn want deze versie loopt hier en bij een paar vrienden echt het best vreemd genoeg de nieuwere versie's hebben wel mooie opties maarja voor moeders moet die wel goed werken maar alvast bedank voor je reactie groeten ap
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen