Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Kan ik ongestraft de kanalen lijst van de philips 6072 in de 6071 plaatsen.Dit om 2 redenen.

A: Bij de nieuwe FW zit geen complete lijst

B: Ik vind de lijst van de 6072 er goed uitzien.

Groeten SANELLY

Geplaatst:

Ik heb dat geprobeerd, maar is niet gelukt. Ik heb de Flash512K uit de 6072 genomen en geprobeerd in een 6071 te zetten, maar werkt niet.

Het kan wel, met Declink. Dan lees je de TCT uit en zet die in de Flash512K van de 6071.

Wellicht makkelijker is het om 2 MES kanaleneditors te openen en de kanalen, die je mist bij de 6071 lijst, uit de lijst van de 6072 te copieeren.

Geplaatst:

De kanalenlijst kan je wel overzetten alleen werkt de Eeprom dan niet omdat die voor de andere firmware is geschreven, je moet dan zelf even een Eeprom maken door de optie automatisch kanalen zoeken te doen en dan als hij begint te zoeken meteen af te breken, nu heb je een bijpassende Eeprom en moet de lijst werken.

De eeprom zegt tegen de decoder waar de settings te vinden zijn in het geheugen, bij 6072 en 6071 is dat dus verschillend.

Als je de eeprom dus niet programmeert, weet de decoder niet waar de settings te vinden zijn, en start hij dus op met het menu om zelf kanalen te zoeken, dat wil dus niet zeggen dat er geen kanalen in zitten, hij moet ze alleen nog vinden.

Lex

Geplaatst:

Maar meestal heb je toch een bijpassende eeprom voor zowel de 6071 als de 6072 settings meegeleverd.

Dus als je dat flask512 kanalen file vd 6072 pakt, kan je dan niet net zo makkelijk meteen dat eeprom_ding vd 6071 erbij zetten? Of werkt dan dan weer niet?

gr, Sky

Geplaatst:

Kan ik met sevicecard dan de kanalen overzetten van de 6072 naar de 6071. Moet ik dan ook de Eeprom ook overzetten of werkt dit ook niet.

groeten FREESATTER

Geplaatst:
Citaat:
Kan ik met sevicecard dan de kanalen overzetten van de 6072 naar de 6071. Moet ik dan ook de Eeprom ook overzetten of werkt dit ook niet.

groeten FREESATTER

heb ik laatst ook gedaan met de servicecard, gewoon zorgen dat er een paar kanalen in de 6071 staan, dan de kaart uitlezen en de kanaallijst staat in de 6071.
Geplaatst:

PERTY, dat laatste is nu gelukt.

De kanalenlijst staat er in maar ik kan nu geen EMUK**s

invullen wat is hier nu de reden voor of doe ik toch iets fout.

GROETEN FREESATTER

Geplaatst:

gewoon de kaart weer in de decoder van de 6072 en de keys op de kaart zetten, daarna de kaart weer in de 6071 en de keys in de decoder zetten, dit moet eigenlijk gewoon werken.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen