Yamaha-R6 Geplaatst: 14 mei 2004 Geplaatst: 14 mei 2004 Is er iemand die ervaring heeft met de Digsat QSF-44 Quad LNB? Ik zit er aan te denken om deze te gaan toepassen in combinatie met een Wave Frontier en een Dreambox7000S. Mijn bedoeling is om te kijken van 1W-28E en twijfel trouwens nog tussen de T55 en de T90. Kortom wie heeft ervaring met bovenstaande combinatie en of de LNB's alleen.
Bigfoot Geplaatst: 14 mei 2004 Geplaatst: 14 mei 2004 Dat is een LNB met 4 uitgangen om 4 receivers op aan te sluiten. Is dat wat je zoekt? Je zal er dan per sat 1 van nodig hebben.
Yamaha-R6 Geplaatst: 14 mei 2004 Auteur Geplaatst: 14 mei 2004 Citaat: Dat is een LNB met 4 uitgangen om 4 receivers op aan te sluiten. Is dat wat je zoekt? Je zal er dan per sat 1 van nodig hebben. Klopt inderdaad er komen ook nog wat diseq switches tussen voor de diverse ontvangers. Momenteel heb ik 1 ontvanger maar wil er een 2e bij hebben voor de slaapkamer en mijn buurman is ook geinteresseerd in sat tv. Dus vandaar. Aangezien de QSF-44 redelijk geprijsd is zit ik aan deze LNB te denken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen