Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik zie files zoals irdetofun.<BR>maar bij de ext.hex geeft die (unsupported)<BR>Wie weet waar ik wel goede files kan downloaden voor de funcard en atmelfiles<BR> op de funcard is dat mogelijk eigenlijk.

• 2 weken later...

Geplaatst:

tip gebruik alleen de flasch.hex van de-at90s8515<BR>en de crd van b.v een satturk file dat werkt prima<BR>p.s je kunt ook de crd eerst omzetten naar bin met crd2bin.com en dan naar hex met bin2hex.com<BR>dan kun je ook de apollo programmer gebruiken<P><p>[This message has been edited by SATFREAKHOLL (edited 31-12-2000).]

Geplaatst:

je moet even kijken bij funcard en de file die zegt unsupported gewoon proggen en hij werkt, als hij zegt unsupported wil niet zeggen dat hij niet werkt omdat je met seca progje programmeerd dus irdeto.flash en irdeto.ext.hex gebruiken die voor de hummie werken in de meeste decoders staat bij funcard deze is alleen aangepast omdat het eerst niet werkte op de humax succes<P>go fun

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR><font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by paco:<BR><B>Ik zie files zoals irdetofun.<BR>maar bij de ext.hex geeft die (unsupported)<BR>Wie weet waar ik wel goede files kan downloaden voor de funcard en atmelfiles<BR> op de funcard is dat mogelijk eigenlijk.</B></font><HR></BLOCKQUOTE><P>

Geplaatst:

[ <BR>hai heb jij irdeto op funcard al aan de gang<BR>zoja wil je me dan even mailen hoe je dat hebt gedaan? jeltsin<P><BR>QUOTE]Originally posted by paco:<BR><B>Ik zie files zoals irdetofun.<BR>maar bij de ext.hex geeft die (unsupported)<BR>Wie weet waar ik wel goede files kan downloaden voor de funcard en atmelfiles<BR> op de funcard is dat mogelijk eigenlijk.</B><P>

Geplaatst:

ja gewoon fun prom2.23 de hex programeren en de crd programeren en je niets aan trekken van de melding unsuported. maar is het probleem niet dat er nog rechte hoeken aan de kaart zitten en dat hij daarom niet diep genoeg in de ontvanger komt (heeft mij een paar dagen zoeken gekost)<P>gijs

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.