Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo Digitalsat de atmels kunnen wel tegen een stootje en welke je gebruikt is ook al niet zo krities heb ze hier beide de 90s2323 en de 90s2343 en heb met beide geen problemen het is wel van belang dat je een goed prgrammer gebruikt als je de gewoon simple jupiterprogrammer gebruikt zit daar meestal een gewone simple klok op met een 4mhz kristal en daar zit het probleem in de 90s2343 heeft een internet lockklok dat wil zeggen dat als hij 1 maal beschreven is met data en je wil hem weer wissen en opnieuw prgrammeren hij precies de zelfde klok wil zien als voor heen en daar zit nu het probleem de klok is niet stabiel genoeg als je alleen maar een kristal hebt en verder niks.<BR>ik weet natuurlijk niet welke programmer je hebt maar heb je zon simple prgrammer met alleen een kristal en verder niks maak dan een klok rond om een 74hct00 er zijn genoeg schemas te vinden die je kunnen helpen je zult zien als je een stabiele klok hebt de atmel als een speer werkt.<BR>groeten Pecari

Geplaatst:

hi,<BR>ik heb hier een atmel kaart met een 90s2343 atmel.ik heb deze willen omprogrameren naar de hex van satturk,maar blijkbaar is er iets fout gelopen.ik krijg geen data meer in of uit de kaart.is de atmel soms stuk?breken deze smd atemls snel misschien?graag antwoord,want als dat zo is,dan zal ik niet direkt een kopen.welke atmel versie is de beste?<P>------------------<BR>voor alle update's zie<BR>http://www.geocities.com/digital_sat_2000<BR>opgelet! NIEUW e-mail adres

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.