Ga naar inhoud


[Pioneer] eeprom en kanalenlijst


Klokn

Aanbevolen berichten

ls

 

 

ja ja, ik kom weer stapje voor stapje in de goede richting.

ik snap nu het idee achter de servicecard zoals die is uitgelegd. Alleen nu heb ik een vraag: wanneer ik de v2.5 van spirit download dan zie ik geen eeprom of kanalenlijst, alleen puur de firmware.

 

Kan ik de eeprom wissen zodat de deco er zelf een aanmaakt of raden jullie mij aan een eeprom te downloaden met een bijbehorende kanalenlijst, zodat ik de kanalenlijst (512 kb) via een funcard in mn deco kan proggen.

Zo ja, kan ik deze dan het beste bij mz weghalen?

 

 

Oh ja, het betreft hier nog steeds een 15xx

 

mvg

Klokn

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
Kan ik de eeprom wissen zodat de deco er zelf een aanmaakt of raden jullie mij aan een eeprom te downloaden met een bijbehorende kanalenlijst, zodat ik de kanalenlijst (512 kb) via een funcard in mn deco kan proggen.
Zo ja, kan ik deze dan het beste bij mz weghalen?
Oh ja, het betreft hier nog steeds een 15xx


Je hebt eigenlijk geen eeprom nodig en je hoeft de eeprom ook niet te wissen.
Alleen wordt meestal bij een kanalenlijst (settings) een eeprom bijgeleverd, omdat de adressering tussen settings en eeprom moet kloppen anders ontvang je geen enkele zender.

Na het uploaden van de firmware moet je de decoder uit en dan weer inschakelen, je komt dan in het menu instellingen enz. op dat moment wordt er een eeprom aangemaakt (vanuit de FW MHW)
Daarna kan je kanalen gaan scannen of nog mooier de settings uploaden via je Funcard, daarna eventueel de EMU-keys via je Funcard en het feest kan beginnen.
Dus eerst de settings op je funkaart zetten en uploaden en daarna je EMU keys op je Funcard zetten en uploaden.

Succes
Grts, euromuis
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...