Gast Geplaatst: 24 december 2000 Geplaatst: 24 december 2000 hi,<BR>voor iedereen die problemen heeft met atmel op irdeto en/of seca heb ik de software van satturk geupdated en op mijn site gezet.<BR>voor het programeren van de hex moet je zelf zien welke programmer en programma je gebruikt.voor de crd,gebruik ***geen-reclame*** met een phoenix op 3.57 Mhz en draai deze crd 2X over de kaart.<BR>om te zien of de atmel goed is kan je kijken met cardmaster voor irdeto en cardmasterplus05 voor seca.voor aston moet je wel degelijk pin 4 en 8 afplakken.er is wel nog werk dat ik niet kan en dat is de seca software compatibel maken voor andere seca boxen en meer providers inbrengen zodat ook cyfra mogelijk is.mocht satturk dit lezen,dank je voor je prachtige software.<BR>als laatste wil ik nog zeggen gebruik een blokker bij irdeto,ik heb het zelf ondervonden dat ze de kaart stukschrijven.<BR>succes nog met de atmel kaartjes.<P>------------------<BR>voor alle update's zie<BR>http://www.geocities.com/digital_sat_2000<BR>opgelet! NIEUW e-mail adres
Aanbevolen berichten