RayhTec Geplaatst: 14 mei 2004 Geplaatst: 14 mei 2004 De RayTec4d heeft de nare eigenschap dat de ontvanger vastloopt indien: - De D-toets ingedrukt wordt om in het Engineering Menu te komen. - De B-toets ingedrukt wordt om de tijd in te stellen(bij decoderinstellingen) Excuses hiervoor. Dit zal in de volgende versie verholpen zijn. RayTec
Gast Geplaatst: 15 mei 2004 Geplaatst: 15 mei 2004 ook niet alles kan in een keer goed zijn, het is allang mooi dat je altijd weer zo snel bent, nadat er een nieuwe fix uitgekomen is, die paar bugs nemen we voor lief.
guykers Geplaatst: 16 mei 2004 Geplaatst: 16 mei 2004 kan mij alleen maar bij perty aansluiten. ga door met het goede werk. nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
bundy6073 Geplaatst: 17 mei 2004 Geplaatst: 17 mei 2004 Hoi Raytec, Ik moet eerlijkheids halve zeggen dat je zowiezo al goed werk hebt geleverd,werk nu met de firm van jay en leon maar ik heb toch vaak meer vertrouwen in jouw firm. Dus ik wacht met spanning af waarneer de volgende weer uit komt? Gr bundy Dreambox 7020 Dreambox 800 HD Phillips dsx 6073/03
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen