Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo Allemaal <P>Ik ben al een tijdje bezig met de jupiter 1.xxx kaart om die werkend te krijgen op de Philips DST-5816 maar nog geen succes het heeft te maken met de opstartstring die niet opgestart word door de Philips. zijn er al mensen die met dit probleem vorderingen gemaakt hebben en die dat misschien publiek willen maken op dit board. <P>Groetjes <BR>Avalon

Geplaatst:

Heb jij hier al een reactie op??Hallo Allemaal <BR>Ik ben al een tijdje bezig met de jupiter 1.xxx kaart om die werkend te krijgen op de Philips DST-5816 maar nog geen succes het heeft te maken met de opstartstring die niet opgestart word door de Philips. zijn er al mensen die met dit probleem vorderingen gemaakt hebben en die dat misschien publiek willen maken op dit board. <P>Groetjes <BR>Avalon <P>

Geplaatst:

Hoi Nowtv <P>Ik heb ergens gelezen dat jij met epromedit de opstartstring had veranderd. welke versie gebruik jij daarvoor ?<P>En ik heb op de vraag die ik gesteld heb nog geen reactie gekregen.<BR>voor iedereen die wat weet die mag mailen .<P>***geen-reclame***@hetnet.nl<P>groetjes<BR>Avalon

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.