Gast Geplaatst: 6 januari 2001 Geplaatst: 6 januari 2001 Wie kan mij verder helpen met de volgende vraag<BR>Op een computer wil de software funprom-227-232 prima draaien op een andere computer krijg ik steeds bij het opstarten van de software de melding 10093:succesful wsa startup not yet performed … wat zou dat nu betekenen<BR>B.V.D martin<BR>
Gast Geplaatst: 6 januari 2001 Geplaatst: 6 januari 2001 Ik heb het zelfde probleem gehad met mijn laptop, op mijn desktop werkte versie 2.32 echter prima.<BR>Het enige verschil was dat op mijn desktop internet, en dus ook externe toegang, geinstalleerd was.<BR>Na installatie van externe toegang op mijn laptop werkte 2.32 perfekt.<BR>Er is in de Funcard programmer software een tabblad met een download mogelijkheid.<BR>De software controleert met opstarten blijkbaar of externe toegang geinstalleerd is!<BR>
Gast Geplaatst: 6 januari 2001 Geplaatst: 6 januari 2001 <P> TonB bedankt voor je tip heb de externe toegang geinstaleerd maar helaas nog de zelfde foutmelding wie heeft nog meer tips
Gast Geplaatst: 7 januari 2001 Geplaatst: 7 januari 2001 Martin,<BR>Heb je ook het TCP/IP protocol toegevoegd bij de netwerk instellingen (configuratie scherm.<BR>Het Funprom programma moet "denken" dat het toegang heeft tot het internet desnoods met enkele fictieve instellingen.<BR>Ik ga er vanuit dat je, evenals ik, geen gebruik maakt van internet op de PC waarop je Funprom wilt draaien.<BR>Bij mij was het ook even experimenteren met enkele netwerk/internet instellingen.<BR> Met vriendelijke groet Ton<BR>
Gast Geplaatst: 7 januari 2001 Geplaatst: 7 januari 2001 tcp/ip heb ik ook geinstaleerd..maar ik zal alles even opnieuw doen want het is toch jammer dat het niet werkt op die computer
Gast Geplaatst: 10 januari 2001 Geplaatst: 10 januari 2001 Ikzelf ben er tegenaan gelopen toen ik een 'kale' computer gebruikte met alleen Win98.<P>2 fouten kwam ik tegen:<BR>-SVRAPI.DLL missing. Nou die heb ik effe van een tweede systeem gepakt.<BR>-WSAstartup Not Complete. Deze wordt inderdaad opgelost wanneer DialUp Networking geïnstalleerd wordt.<P>De reden hiervan is, dat FunProm 2.32Beta een optie bevat om nieuwe hex files van het Internet te downloaden. Best wel handig alsie dan ook met DUN kan communiceren.<P>Groet<BR>LDP
Gast Geplaatst: 10 januari 2001 Geplaatst: 10 januari 2001 Bedankt allemaal voor de tips ..heb even een modem aangesloten toen bleek dat er toch iets niet goed was met de tcp/ip instellingen<BR>nu werkt funprom prima
Aanbevolen berichten