Gast Geplaatst: 15 mei 2004 Geplaatst: 15 mei 2004 Mijn Laptop (oudje) Compaq Presario 1260 heeft een probleem. De cdrom doet het al een tijdje niet meer, ik heb dat opgelost met een externe cdrom, maar dat werk miet helemaal en het is een parallel aansluiting, dus niet hoger als 6 speed. Ik wil nu een Usb of firewire externe aanschaffen, maar mijn vraag werkt dat. Want volgens mij als je de laptop formateerd , dat is Windows eraf en zijn de usb en firewire ook niet geinstalleerd. Met parallel werkte dat wel met een filetje van de Maker. Nu hoor ik waarom niet de originele interne cdrom kopen, nou die wordt nu waarschijnlijk niet meer gemaakt en koste twee jaar geleden al 350 euro!!
Ome Merde Geplaatst: 15 mei 2004 Geplaatst: 15 mei 2004 geen idee of het werkt maar je zou voordat je gaat formateren bijvoorbeeld op een extra partitie de installatie-bestanden van je te-installeren-windows-versie kunnen kopiëren (bijv. X:\) vervolgens formateer je de C-partitie en draai je de installatie (na start via bootdisk) setup.exe vanaf X: omslachtig maar zal waarschijnlijk wel werken. groet, merDe deze ruimte is te huur
Edd Geplaatst: 22 juni 2004 Geplaatst: 22 juni 2004 Zijn ook wel imitatie`s die zouden kunnen passen. Ook kan je Ghost gebruiken en de drivers meenemen. Dan werkt het ook na een format c en spaart je hd ruimte, als je wel floppy drive hebt. **Als je er nog wat aan hebt zag de datum ff niet**
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen