Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Goedenavond,<P>Sinds enige tijd ben ik aan het experimenteren met een Jupiter Atmel kaart, echter tot nu wil dit niet lukken, terwijl ik op de Pic kaart alles werkend krijg. Het programmeren heb ik inmiddels na alles gelezen te hebben hier goed onder de knie. Echter mijn decoder blijft vragen om de smartcard. Verschillende files heb ik inmiddels uitgeprobeerd, ook het afplakken van de contacten 4 en 8 mocht niet baten. Ook heb ik niet vergeten om de special bits en de security bits te programmeren (slotje), en tevens heb ik bij de Atmel de invert SCKL niet vergeten. In de file staat de datum op 16 5C volgens mij klopt dit ook omdat Februari maar 28 dagen heeft. Omdat het van mij niet autoupdate hoeft te zijn heb ik ook geprobeerd om de 01 key te FF,n ook dit hielp niet tevens heb ik ook al eens geprobeerd om de goede ppua in te vullen, hielp ook niet.<P>De configuratie bestaat uit,<P>Jupiter Atmel kaart AT90S2343 en een 24C16B eeprom<BR>Jupiter Atmel programmer (ook geprobeerd met een Atmel 004 en 003 werkt het programmeren ook mee)<BR>Ponyprog 2000d Alpha<BR>Decoder Echostar DSB 2000<BR>Laatste file: Atmel_090901 en secaeeprom.crd van Mastercard<P><BR>Vraag 1: Dient er nog iets gewijzigd te worden in de crd, zo zie ik vaak staan, opstart Mediamaster is dit misschien iets.<P>Vraag 2: Kan de Jupiter kaart wel op Seca en de Echostar werken, is iemand dit al gelukt.<P>Vraag 3: Indien iemand een advies kan geven dan graag op dit board zodat meer mensen er wat aan hebben, een werkende file kun je mij mailen dan zal ik later nog wel de oplossing hier posten, het gaat me niet om te schooien maar om te experimenteren, immers op Pic heb ik alles draaiende.<P>Veel satplezier,<P>Sailor<BR>

Geplaatst:

werkt helaas nog niet in een orginele seca box alleen in een ci module ..<BR>p.s weet iemand of hier al iets nieuws te berichten is over dit onderwerp ..<BR>ik denk dat de maker van de file zelf geen orginele seca box heeft anders zou dat toch moeten kunnen werken dacht ik..

• 2 weken later...
Geplaatst:

je kan eens kijken bij mastercrd op zijn site kijk daar maar eens bij nieuws <P>intern28.iserver.net<P>suk6 Pecari

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.