Gast Geplaatst: 15 mei 2004 Geplaatst: 15 mei 2004 ik heb gepatch software in zitten maar nu wilde eigenlijk een andere schotel kopen en daar meerdere koppen in zetten. voor bijvoorbeeld : Astra / Hotbird / thor kanalen lijst heb ik al in de philips zitten. wie kan me meer info geven hier over ? @.
Gast Geplaatst: 16 mei 2004 Geplaatst: 16 mei 2004 euuh ja oke ik kan een meter schotel hier eventueel zo ophalen. maar meer info wie kan er een beugel voor leveren ?. @.
Gast Geplaatst: 16 mei 2004 Geplaatst: 16 mei 2004 gewoon een universele satbeugel halen bij de satboer
Gast Geplaatst: 18 mei 2004 Geplaatst: 18 mei 2004 ik heb een archisat aangeschaft. zo´n gekromd ding van 90 x 75. werk met 3 lnb´s gemonteerd op de beugel die bij de schotel geleverd wordt. alles werkt prima. kijk eens bij thesharo zeist, groet, Ronald p.s. mijn 4e lnb heb ik op m'n oude schotel gemonteerd voor ontvangst van sirius. ik heb gelezen dat het ook mogelijk moet zijn deze via de archsat te ontvangen (wordt dan 4x lnb op 1 schotel)
Gast Geplaatst: 19 mei 2004 Geplaatst: 19 mei 2004 @ schadows Ik heb nog een bijna nieuwe visiosat schotel voor je (zonder LNB´s) je mag hem voor 50 euri hebben. Lex
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen