Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Vorige week is mijn atmel 90s2343 uitgevallen. Daarna heb ik hem wel 60 maal geprobeert te proggen. Met resultaat 1 x beeld voor 2 min. Ik heb deze kaart sinds augustus en deze werkte altijd goed.ook bij het vele proggen werke hij goed. Ik werk met IC-prog en Carthunter op mijn Nokia 9500 met 2000 software. <BR>Mijn vraag is heeft iemand ook deze problemen of een oplossing voor dit probleem.<BR>Bij het proggen krijg ik geen foutmeldingen dus werkt alles goed. Is de atmel stuk geschreven of is hier nog iets aan te doen?<BR>Ibby

Geplaatst:

Hier zijn die probelem niet opgtreden.<BR>Het werkt hier nog naar behoren geen uitval.<BR>Ik denk dat er iets anders aan de hand is bij jou.<BR>Nowtv

Geplaatst:

Hallo mede atmel kijker heb hier alleen maar atmel zowel de 2343 als de 2323 en geen problemen irdeto en seca 100% oke <BR>groeten Pecari<BR>ps je kan mijn file's zo hebben stuur maar een email

Geplaatst:

ik heb het foutje ontdekt netstekker op 9volt gezet stond 12 volt de atmel werkt weer klein foutje ? maar een hoop ergernis.<BR>ps. de nieuwe atmel die toch al had besteld heeft nu twee goudkleurige plekjes op de print bij de 90s2343 proccessor heeft iemand een idee waar die voor zijn ?<BR>Ibby

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.