Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,<BR>Ik heb veel gelezen hier maar ik krijg het niet voor elkaar om p* te bekijken op mijn gepatchte humax 5400. Ik heb de 10108p en L2.07 0016.0200 in mijn humax maar nog steeds geen resultaat. Wie kan mij helpen?

Geplaatst:

Hallo Elwood ik kan je wel aan werkende files voor een jupter1 kaart helpen maar niet voor je kertstboomkaart (funkaart)<BR>stuur maar een email als je wat wil hebben <BR>Groeten Pecari

Geplaatst:

Ik krijg het dus ook niet aan de gang , SECA oke maar IRDETO hoomaar, krijg soms ff 30 sec beeld daarna weer weg, heel gek.<BR>Dacht eerst dat het aan mijn funcard zou liggen maar gebruik nu een andere en pecies het zelfde probleem

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik heb deze FunCard voor het experimenteren aangeschaft. Net als Iedereen S**A OK. Bovengenoemde link naar funcard.net bevat nog wel de verwijzing naar een file voor de humax maar deze link is onvindbaar. Wie o wie kan mij helpen aan I****o file voor de Funcard (kerstboom)?

Geplaatst:

Het beste kan je alleen de flash voor de humax gebruiken van funcard.net<BR>Met de CRD van Satturk hier op deze site kom je een heel eind. En natuurlijk de key's controleren of deze nog juist zijn.<BR>Dan moet het werken, ikzelf heb echter alleen nog een probleem met omschakelen van P* naar C*. Iemand nog suggesties?

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.