Gast Geplaatst: 16 mei 2004 Geplaatst: 16 mei 2004 Hallo ik zoek de tekening van de achter kant om de moter te bevestigen de jagger.de tekening ben ik kwijt. dus helaas dan maar op deze manier waar kan ik deze op internet zien of als iemand hem even wil uit scannen en door wil mailen is het nog beter Help even A.U.B Vriendelijke groet van johan Mail johan_zande2@hotmail.com
Marinus van de Bor Geplaatst: 16 mei 2004 Geplaatst: 16 mei 2004 Zie je Mail. Groeten, Marinus. Xtreme Hornet / Manhattan Plaza ST 550 / Technomate 5500 DAPCI (36 volt positioner en elevatie sturing doormiddel van diseqc 1.2) SMR 1224 EL met Channelmaster 1,20
Gast Geplaatst: 16 mei 2004 Geplaatst: 16 mei 2004 Hoi Ja dit bedoelde ik Ik bedank je en met vriendelijke groet, johan.
locutus Geplaatst: 16 mei 2004 Geplaatst: 16 mei 2004 bovenop de bevestigingspunten dacht ik? DM920UHD Yupsikidee, t'is weer zwart op tevee.
Gast Geplaatst: 17 mei 2004 Geplaatst: 17 mei 2004 Hoi Nou Het wordt bij mij ook prutsen vooral alles weer op de satelieten weer te krijgen maar goed ik blijf net zolang door gaan dat het me weer lukt en naar mijn zin weer is. Blijf volhouden geef het nooit op.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen