Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Vind je het ook lastig, steeds dat afplakken van je Atmel kaart of het beschermen van je Funcard in een CI ? Heb je toevallig nog een blokker liggen. Mooi, wip het ic er uit, verbind pen 6 en 13 door en je kunt kijken zonder afplakken e.d. Heb je bovendien een hekel aan uitstekende lange 8515 en/of pic kaarten, breek dan na twee stukjes de blokker door (vlak voor de kaartlezer dus), 5 draadjes flatkabel van zo'n 30-40 cm er tussen solderen en je kunt de kaart achter de ontvanger kwijt en een eventueel aanwezig klepje netjes sluiten. Werkt heel leuk bij o.a. diverse Nokia's en Echostars en waarschijnlijk nog veel meer ontvangers

Geplaatst:

Goeie tip BenBem<P>Het plakken is overigens met de nieuwe aston CI 104/105 verleden tijd.

Geplaatst:

Ook bedankt voor de tip, gucomaro. Ik heb nu een 1.04 in gebruik. Heeft de 1.04 nu alle electronica aan dezelfde kant of zo? Ik ben altijd nieuwsgierig naar het waarom van iets. Vandaar de vraag.

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Origineel bericht door: BenBem:<BR><B>Ook bedankt voor de tip, gucomaro. Ik heb nu een 1.04 in gebruik. Heeft de 1.04 nu alle electronica aan dezelfde kant of zo? Ik ben altijd nieuwsgierig naar het waarom van iets. Vandaar de vraag.</B><HR></BLOCKQUOTE><P>BenBem<P>Hoe het met de electronica in de Aston 104 zit weet ik niet precies. Ik had het afplakprobleem alleen in de Aston 103. In mijn Irdeto CI hoefde ik niets af te plakken en ik hoefde sinds ik een nieuwe Aston heb geen kaartje meer af te plakken.<BR>Dat vind ik een heel groot voordeel van de nieuwe Aston CI's.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.