Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb P* en C* werken op mijn Hummie embedded irdeto. Alleen ik heb hiervoor 2 kaarten nodig, op een kaart krijg ik het niet voor elkaar. Apart P* of C* gaat perfect alleen beide op en kaart geeft bij mij problemen. Wie kan mij verder helpen indien dit mogelijk is?

Geplaatst:

Mijn tip hier kan alleen zijn: lees eens door de oude topics betreffende Humax. Dit verschijnsel heeft met de software in de embedded cam te maken. Het onderwerp is al veel besproken hier, dus als je goed zoekt vindt je de informatie wel.<BR>Suc6

Geplaatst:

Dat heb ik gedaan. Ik heb mijn Humax gepatched met schumiNL10108p en de bestanden die worden aangegeven werken ook, alleen niet P* en C* samen. Tenminste niet bij mij.<BR>Met een Gw kaart is het niet mogelijk zover ik heb kunnen lezen maar met mijn kaart dacht ik dat het moest kunnen. Ook de tekstfiles zeggen kaartje eruit en kaartje erin om om te schakelen. Dit doe ik altijd een aantal maal ook hummi aan/uit maar tot op heden helpt niets. Daarom mijn vraag of iemand mij kan vertellen wat ik moet doen om dit voor elkaar te krijgen.

Geplaatst:

Lees het antwoord van Benbem nog eens smile.gif" border="0<BR>Die zegt al dat het aan de software in de embedded CA ligt. Heeft-ie gelijk in...

Geplaatst:

Bedankt voor de reaktie.<BR>Zal het eens met een andere patch proberen er zwerven er nogal wat rond.

Geplaatst:

Een wat duurdere weg is een CI voor Irdeto met software versie 4.6se of 4.7se of de kop proberen te tikken. Die doen het dus prima alleen is er nog moeilijk aan te komen. Maar deze oplossing kende je wellicht al. Of er een patch is die met de embedded interface beide pakketten decodeert met 1 kaart, weet ik niet. Wat je nog kunt doen natuurlijk is bij <A HREF="http://www.satnerds.com" TARGET=_blank>www.satnerds.com</A> inloggen en in het forum rechtstreeks een vraag aan SchumiNl stellen. Suc6

Geplaatst:

Bedankt Benbem voor de tip.<BR>Heb even gekeken en ze zijn inderdaad prijzig.<BR>Denk er na jou tip over na om een seca cam te nemen en de interne CI alleen voor betacrypt te gebruiken. De Seca dekt volgens mij wel de stations die ik op irdeto dan mis.<BR>Volgens mij is de Seca cam ook iets goedkoper.<BR>Laat me weten als ik met dit idee verkeerd zit.<BR>In ieder geval bedankt voor de support! smile.gif" border="0

Geplaatst:

Sorry maar ik heb een admelkaart met zowel ned als prem world zelfs meerdere paketten alleen is niet helemaal up to date meer.<BR>Maar met de patch en een admel is het wel degelijk mogelijk zowel C+ alsmede premeire world op 1 kaart.<BR>Alleen even kaartje in en uit om van 00 naar 10 te schakelen.<P>Groeten Toon

Geplaatst:

Welke file heb jij hier dan voor gebruikt?<BR>Kan jij mij deze mailen, als je dit wilt doen natuurlijk?<BR>Volgens mij moest het ook wel kunnen alleen zal ik wel wat over het hoofd gezien hebben in mijn weken van proggen.

Geplaatst:

Elwood, laten we persoonlijke vragen via private message of via email doen. Het vragen naar files op het board is hier niet de bedoeling.

Geplaatst:

@ Toon, ik heb ook niet beweerd dat het niet kan, maar om bij een kenner om raad te vragen. Dit omdat, wanneer het niet gaat, het aan de verkeerde software (firmware) in de embedded Cam zit.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.