Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een werkende Jupiter 2 kaart voor SECA. Weet iemand hoe ik hier de keys weer uit kan lezen?<BR>Als ik het bijbehorende Options Board aansluit zou je daar normaal gesproken de keys vanaf kunnen lezen maar ik zie alleen 2 regels blokken.<P>Bedankt,<BR>Matthijs

Geplaatst:

Misschien is je Options board wel kapot. Als ik bij mij het optionsboard aan mijn Jupiter2 hang, krijg ik gewoon alle informatie over de desbetreffende provider. De keys kun je trouwens ook weer uitlezen met een programmer met bijvoorbeeld het programma Jupiter1.7

Geplaatst:

Als je twee rijen blokken krijg op je display dan is je hex of niet goed of niet goed in de 8535 geprogt. Ook tijdens het proggen kan je zelf al zien of het goed gegaan is. Na het proggen van de atmel krijg je nadat je de progger voor seca op 3,57 MHz heb gezet en bij voorkeur het programma ***geen-reclame*** gebruikt voor seca de groene lamp brandend voordat je de crd op je jupi progt en hij in de progger zit. Als hij geel of rood aangeeft kan je het wel vergeten.<P>Soft kun je nu steeds meer vinden op het net en als je goed zoekt vind je zelfs een hele jupiter 2 support pagina waar je je zelfs op een emailservice kan abboneren. En nee adressen geef ik hier niet. We gaan het sommige mensen hier immers toch niet te makelijk maken in het spelletje hobbyist pesten.<P>Natuurlijk overbadig om te zeggen dat bovenstaande uitleg alleen voor educatieve doeleinden gebruikt mag worden en je zelf aansprakelijk bent voor wat je er zelf mee doet.<P>Satwatcher

Geplaatst:

Hi Mreuver<BR>heb hier het zelfde probleem met het extentieboard 2 regels blokken kaart is seca<BR>heb hier ook irdeto geprobeert alleen hex file I-2-021.hex (10082 bytes)is volgens mij<BR>defect ledjes rood en geel blijven oplichten <BR>heeft iemand hier een goede hex file voor<BR>Cu sparky laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Ik heb vanavond nog een keer geprobeerd het optionsboard aan te sluiten en nu kreeg ik wel beeld. laugh.gif" border="0 Wanneer ik de jupiter kaart in de programmer heb brand ook gewoon het groene lampje.<BR>In ieder geval bedankt voor de info. smile.gif" border="0<P>Groeten,<BR>MReuver

Geplaatst:

kan je mij helpen aan die site waar je uitleg kan vinden over de jupiter II programmer

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.