Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb inmiddels wat ervaring opgedaan om irdeto op een jupiter1 kaart te zetten maar het wil nog niet lukken met seca op een jupiter1.<BR>Ik heb van de download sectie diverse malen de SECA_ATMEL file gedownload maar ik krijg het programma ***geen-reclame*** ( wat erbij inzit) niet compleet in beeld ?!<BR>Ligt niet aan mijn pc want op een andere pc doet deze exact hetzelfde.<P>Ik zie ook nergens een posting staan van iemand die het zelfde probleem heeft -!<BR>Ben de enige die hierop stuit?<BR>of weet iemand een andere manier om SECA op een jupiter1 te proggen zonder van ***geen-reclame*** gebruik te maken? <P>Ik wacht in alle niewsgierigheid af.

Geplaatst:

Het zou kunnen zijn dat je de lettergrootte moet aanpassen. Gebruik je soms een afwijkend lettertype? Ik heb zoiets gehad met o.a. Transbox. In 800*600 ging alles goed, maar bij 1024*768, wat ik standaard gebruik, moesten het lettertype en de lettergrootte aangepast worden. Je weet dat je dat kunt doen in het configuratiescherm onder beeldscherminstellingen, vormgeving. Succes

Geplaatst:

Ja BenBem, ik had mijn lettergroote op 115%<BR>staan bij een res van 1024x768 , de programmeur heeft er waarschijnlijk geen rekening mee gehouden en heeft het geschreven alleen voor lettertype van 100%.<P>bedankt voor je antwoord!

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.