Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ja bij mij werkt het goed (de nieuwste is versie 1.01).Ik moest wel eerst firmware versie 1.50 erin zetten.Je moet wel oppassen dat je geen card in de programmer hebt als je duckmaster start.<P>Waarom de link boven weer in sterretjes staat weet ik niet maar om deze versie te downloaden ga je naar het ******** board: <A HREF="http://tz3.de/********/" TARGET=_blank>http://tz3.de/********/</A> Dan naar het mastercrd topic en dan vind je hem wel.<P>Groeten,<BR>Matthijs

Geplaatst:

Het schijnt dat er een 5de MODE erbij komt na installatie.<BR>Wat kan je hier eigenlijk mee ?<BR>heb proggie al wel gedown load, maar nog niet in de masterCRD geladen.<BR>Wat zijn de voordelen buiten het feit dat je de bijbehorende software kan gebruiken ?<P>Heb de masterCRD pas in bezit en ben nog een beetje huiverig.......<P>JB

Geplaatst:

nou bij mij geeft ie bv aan mode 3 moet zetten maar klopt niks van moet mode 1 zijn..<P>ligt dit aan de software ??

Geplaatst:

mode 5 is de zg "***geen-reclame***"mode.<BR>Hij kan nu ook andere kaartjes lezen: gsm, bank, verzekering en wie weet..?

• 1 maand later...
Geplaatst:

ik heb gisteren een mastercrd gehaalt, en daar zit een modus 5 op voor ***geen-reclame*** cards.<P>maar ik ben nu op zoek naar goede software om met dit apparaat die mooie gouden kaartje te kunnen bewerken .

Geplaatst:

laatste versie van duckmaster is v1.02 althans dit is de versie die ik gevonden heb. De laatste versie van de Firmware is volgens mij v1.54 laugh.gif" border="0

** Als echtparen echt paren hebben de echtgenoten echt genoten **

Geplaatst:

Hallo,<P>D.Master104 werkte niet goed (Bij me althans)<BR>Op Mod2/3 dan Mod3 dan Mod0 volgens de D.M104 voor de GW - Verify Ok ... Maar de kaart deed t niet!maar wel met ICprog/W.phoenix ging t Perfect !!!<P>Ps:Ook deed ie t niet met Chipcat 2.1/2.2 voor de GW!<BR>Zou t aan me liggen?<P>MVG

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.