Crest Geplaatst: 17 mei 2004 Geplaatst: 17 mei 2004 Heb je de satellietkabel wel in de bovenste aansluiting gedaan?
black devil Geplaatst: 17 mei 2004 Geplaatst: 17 mei 2004 Volgens mij is het hier ook al eens besproken: http://www.sat4all.com/ubbthreads/showfl...;fpart=1#599913 Bij mij wilde het ook niet echt vlotten in het begin maar heb wel ondervonden dat 30 sec de stekker uit het stopcontackt vaak te kort is ik wacht meestal 5 a 10 minuten met opstarten na flash. Groetjes.... Dreambox 8000HD, Breambox 800HD, Wave Frontier TD90.
Gast Geplaatst: 17 mei 2004 Geplaatst: 17 mei 2004 Je moet ook wachten tot je eerst het logo op je tv ziet verschijnen , en dan pas op de knop links boven drukken en vast blijven houden totdat er flash erase in het display verschijnt.
Gast Geplaatst: 17 mei 2004 Geplaatst: 17 mei 2004 Laatste keer duurde het zeker 4 minuten bij mij vooradt flash erase op het display kwam
flash u Geplaatst: 17 mei 2004 Auteur Geplaatst: 17 mei 2004 Na een half uur zie ik nog niks op het scherm....dan heb ik maar UP gedrukt zonder iets op het scherm
flash u Geplaatst: 17 mei 2004 Auteur Geplaatst: 17 mei 2004 OK maar ik zie niks (geen pinguins) op het scherm... zal het nog eens wat langer indrukken
flash u Geplaatst: 17 mei 2004 Auteur Geplaatst: 17 mei 2004 Deze topic is inderdaad vergelijkbaar. Ik begin langzamerhand te vemoeden dat het niet meer zal lukken op deze manier, er is blijkbaar méér aan de hand
Ronaldd Geplaatst: 17 mei 2004 Geplaatst: 17 mei 2004 Kan je even het serieel console laten meelopen met hyperterminal ofzo. Zie oa dit topic waar je kan lezen hoe serieel console te gebruiken. Wel graag hyperteminal laten loggen naar een file, niet met 'cut and paste' overnemen en posten. Ronald My DM(800|7025) is Ronaldd powered
flash u Geplaatst: 17 mei 2004 Auteur Geplaatst: 17 mei 2004 Dank U voor uw reactie...maar moet dit eerst even grondig lezen hoe het allemaal moet! Zal iets voor morgen worden, want morgen met "de vroege" gaan werken Vriendelijke dank Flash
Gast Geplaatst: 17 mei 2004 Geplaatst: 17 mei 2004 ik heb het zelfde gehad zie topic: http://www.sat4all.com/ubbthreads/showth...o=&vc=1
flash u Geplaatst: 18 mei 2004 Auteur Geplaatst: 18 mei 2004 Hier zijn we weer na het werk en alles eens rustig gelezen te hebben Hyperterminal laten lopen en dan de dreambox opgezet het enigste wat er te voorschijn komt is: DREAMBOX DM7000 en na enkele minuten wachten niks méér dat ziet er niet goed uit zeker groeten flash
demesmaeker Geplaatst: 18 mei 2004 Geplaatst: 18 mei 2004 Flash_u, waar woon je ergens? Misschien dat iemand je kan helpen. Jij doet misschien iets, net iets anders waardoor het niet lukt. Als je in de buurt van Gouda woont, ben je welkom met je dreambox. Groeten Demesmaeker Dreambox 7000 , T90, diseqc 8x1, 80Gb/5.400 Maxtor 4R080J0 HDD
flash u Geplaatst: 18 mei 2004 Auteur Geplaatst: 18 mei 2004 Ik woon in de buurt van Antwerpen....dus da's wel even uit de buurt toch bedankt voor het aanbod
Tonskidutch Geplaatst: 18 mei 2004 Geplaatst: 18 mei 2004 al eens door de sleufjes gekeken... of je een rood en groen ledje ziet (lampie, achteraan in de buurt waar je ethernet kabel der in gaat) ? haal maar eens de ethernet kabel der uit.. en doe de harde reboot met knop UP ingedrukt... de kaart ingebouwd opstarten en dan gelijk het tcp/ip nummer dat in die image staat toekennen kan een probleem zijn in bepaalde subranges en bij bepaalde overige netwerk aangesloten periferie waardoor de netwerkkaart geen TRUE ontvangt en aanslaat... (idem bij sommige pc's in een netwerk hangen) probeer het eens zonder ethernet bij reboot cheers Vienna Ultravox
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen