Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hoi, in mijn humax werkt op dit moment goed met een pic kaart voor s*ca en de atmel voor *rdeto. Nu wilde ik een switchen en dat lukt me niet. Heb een harpune voor de atmel en de eeprom en een phoenix die alleen op 6 mhz kan maar ik krijg, wat ik ook doe alleen maar an error has ocured with your card.<BR>Gebruik voor de atmel en eprom ponyprog (zou toch voldoende moeten zijn?)<P>waar gaat het fout?<P><BR>bob

Geplaatst:

de atmel progger die ik heb kan dmv een jumper eropzetten eproms op 4 mhz proggen, dan zou ik toch inprincipe geen phoenix nodig hebben?<P>bob

Geplaatst:

Toch heb je een phoenix op 3.5 nodig voor de eeprom file<P>Robbie

Geplaatst:

Dat je Jupiter-programmer ook Eeproms aankan is niet van belang. Het programmeren van de EEprom van een Jupiter gaat niet direct met de programmer; je gebruikt daarvoor een .CRD file. Het programma in de Atmel interpreteerd de .CRD file en verzorgt het programmeren van de EEprom. <P>Als je de info die in de EEprom moet in binary formaat (.BIN/.HEX) zou hebben zou je hem wel door kunnen programmeren, maar die vind je dus nergens.

Geplaatst:

Hmmmm, en als je van een bin een crd maakt en dat progged? of gaat die vlieger niet op.

Geplaatst:

werkt niet net getest, nog steeds an error etc.... Ga maar een 3,57 mhz kristal kopen en in de phoenix solderen, dan zou het dus moeten werken?

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.