Gast Geplaatst: 13 april 2001 Geplaatst: 13 april 2001 Ok, ik moet ergens iets misdaan hebben ...Ok, het is mijn eigen schuld. Maar dit plots inzicht in mijn eigen stommiteit helpt mij geen stap verder.<P>Ik functioneer al een jaar met een poolse funcard (atmel AT90D8515 CHIP) in een officiële canal+ decoder uit Frankrijk. Elke maaand nieuwe codekes programmeren en ALLES lukt prima? 16 providers ok ...tot vandaag.<P>Veertien dagen verlof , terug , 'please insert card'op de franse canal sat. Naar <A HREF="http://www.funcard.net" TARGET=_blank>www.funcard.net</A> waar ik nieuwe files vind onder funseca 1.0 ... zouden zogezegd bestand zijn tegen de laatste aanvallen. Met 12 uren vliegen en 1 uur slapen begin ik stomweg dat te downloaden en het ding te herprogrammeren. En wat raad je ? Niks meer, zelfs geen mooie flikkerende ledjes, nothing, nada.<P>Terug naar oud ? Levert niks op. Please insert card ...<P>Wie helpt mij uit het drijfzand ? Een mailtje met de DRIE up to date bestanden (flash, int en ext) bruikbaar in funprog 2.32 zouden u mijn eeuwige dankbaarheid garanderen <P>photofreak35@hotmail.com<P>Alvast bedankt voor de hulp <P>
Gast Geplaatst: 13 april 2001 Geplaatst: 13 april 2001 Probeer eens 4 of 5 fake keys erin te zetten<BR>eerst gewoon je seca laten staan en dan de 4 of 5 fake keys/providers erin en dan weer je normale providers en gewoon weer je oude soft gebruiken wat voorheen werkte wel nieuwe keys erin plaatsen <P>Good Luck
Gast Geplaatst: 13 april 2001 Geplaatst: 13 april 2001 TAV LORISDAM<P>Wijze (en ô zo snelle) raad is goud waard waarvoor oprechte dank... dankzij jouw tip herinnerde ik mij waar de laatste 'goede' files geborgen zaten. Alles teruggevonden MAAR op de franse canal+ EN canalsat zit ik nog steeds met een beeld dat uitvalt na gemiddeld 2 à 4 minuuten. 'PLease insert card' Dus nog steeds op uitkijk naar 100% working files. De decoder is een Pioneer TS4.<P>En hoe kan ik met FUNPROM fake providers TUSSENLASSEN. Als ik er één toevoeg komt die achteraan te staan ... en te blijven. <P>Help bis
Gast Geplaatst: 18 april 2001 Geplaatst: 18 april 2001 zet je provider matrix op 00 10 10 80 08 00 00 5e voor ident 00 04 en voor ident 00 03 op<BR>00 00 00 00 00 00 00 02 ident 00 0f oo oo oo oo oo oo oo 1e<BR>werkt bij duitse premiere seca box.<BR>voor de c+ attacces heb ik alleen een tijdelijke oplossing.<BR>zet je ontvanger voor 5 minuten op het france<BR>k paket bv k5 (leuk klus programma trouwens)en zet hem dan op het nederlande paket.<BR>ontvanger loopt nu gewoon door tot je hem uit schakeld.<BR>mvg weardy
Aanbevolen berichten