Moderator Matchless Geplaatst: 18 mei 2004 Moderator Geplaatst: 18 mei 2004 ik ben met een multiboot aan het spelen maar nu krijg ik de settings niet in de dream.ga ik bijv naar hydra dan zie ik bij de boeketten alles mappen met "verwijderde item" en die krijg ik er niet uit of vervangen met een goede settingslijst.om de settings te laden gebruik ik dreamboxedit.als ik alle servvices kies dan zie ik wel alle kanalen.hoe krijg ik m'n settingslijst goed? Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Ome Merde Geplaatst: 18 mei 2004 Geplaatst: 18 mei 2004 waar staan die images ? op hdd of op usb-stick ? wellicht dat je de settings in de flash moet houden. bij mij stond in de nieuwe ronaldd de settings standaard op usb-stick. misschien dat hier het probleem zit ? merDe deze ruimte is te huur
Moderator Matchless Geplaatst: 18 mei 2004 Auteur Moderator Geplaatst: 18 mei 2004 alleen de orginele image zit in de flash samen met dreamflash(geloof ik).de andere images staan op de HD. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen