Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Vroeg me af of en nu net een k*y-change is geweest op conax thor, heb nl. geen beeld meer.

grtz, lasty

• Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Lasty,

ik heb inderdaad hetzelfde probleem.Heb geen beeld op thor met tita.

Hoop dat nog meerdere mensen dit kan bevestigen?

m.v.g Erwin

Geplaatst:

Ook Hier alles zwart op kiosk

met dreambox en tng 14

doppie

Geplaatst:

Zucht,

Kijk eerst eens even rond op de sites waar wel keys geplaatst worden e.d. voordat er weer tig postings staan van : BlaBla doet het niet ? attack ? / KeyChange ?

en 10 minuten later melden .. Oh doet het weer .. vergeten ontvanger aan te zetten of iets dergelijks .... Vragen of er een keychange is, is vrijwel zeker een open deur intrappen.

Oorzaken zwart beeld:

Key-change (Dagelijks, wekelijks of maandelijks, jaarlijks komt nauwlijks voor)

Cam vastgelopen (wisselend)

Transponder change (Kan meerdere keren per jaar voorkomen)

nieuwe encryptie (en deze komt nauwlijks voor, eens in de zoveel jaar)

Sateliet ontploft in de dampkring (nog niet eerder bij een functionerende sat voorgekomen)

Mischien zoals iemand al eens eerder op het forum opmerkte een stickie topic maken waarin key-changes gemeld mogen worden als enigste plek ? Kunnen de behulpzamen onder ons de medelezers wijzen op een vaste plek dat er een change is geweest !

Mijn 2 centen ....

Geplaatst:

@imagica,

Dit is in mijn ogen vragen om ellende. Het geval wil namelijk als iemand zegt Keychange dan krijg je het al. Doe mij ff pm. Waar kan ik ze halen enz, zet de link hier ff neer.

Niet doen in mijn ogen.

mvg

Olav

Fout van mij maar ik reageerde niet op de topic starter

Geplaatst:

Mijn doel was in ieder geval om te vragen of het een key change was of dat het aan mijn setup lag. Door mijn eeuwige droomdoos experimenten doe ik zelf wel eens iets fout, dus vandaar de vraag. Ik heb niet de intensie te vragen naar keys of wat dan ook. Maar inderdaad, een of andere sticky met de laatste updates kwa key changes, veranderingen in kanalen, etc, is een goed idee.

grtz, lasty

Geplaatst:

@Olav12

Daar heb je ook weer gelijk in ... mischien dan maar helemaal dit soort topics verbannen/verwijderen ? helpt ook niet echt mee met de hobby, als er serieuse problemen met een codering/zender zijn wordt dat toch wel bericht ....

@Lasty,

Het is ook niet mijn bedoeling jou of andere af te zeiken over het phenomeen keychange vragen e.d. maar het valt me op dat veel mensen (ik soms ook moet ik helaas toegeven) de moeite niet nemen om even eerst rond te kijken maar gelijk een posting doen... wordt er niet echt overzichtelijker van...

Geplaatst:
Citaat:
als er serieuse problemen met een codering/zender zijn wordt dat toch wel bericht ....

Heb je gelijk in en wat een mogelijkheid is maar dat laat ik aan de mods over is. Zodra het werkt dat zodra 1 persoon heeft gepost dat het werkt gelijk het topic op slot en klaar is kees. Maar nogmaals dat is iets wat ik aan de mods over laat.

mvg
Olav
Geplaatst:

Even wachten dan maar voor de tit

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Bekende adres ? Ik heb een Philips decoder en sinds gisteren kiosken op zwart.

Is er nu een keywissel geweesy of niet, want dat begrijp ik niet helemaal uit deze topic.

Antwoord via PM mag ook.

Geplaatst:

Ja keychange.

Nee nog geen nieuwe voor de Philips, maar dat duurt nooit lang.

Saku

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen