Gast Geplaatst: 16 april 2001 Geplaatst: 16 april 2001 waarom wordt er op dit board<BR>niets met jupiter 2 gedaan ?
Gast Geplaatst: 16 april 2001 Geplaatst: 16 april 2001 Omdat het een dure kaart is die nooit echt aangeslagen is - zeker in Nederland niet. Een aantal fabrikanten zijn ook al opgehouden hem te maken. Een funcard is een aardig alternatief.
Gast Geplaatst: 17 april 2001 Geplaatst: 17 april 2001 dat mischien wel maar met<BR>een extension board wel <BR>heel erg leuk
Gast Geplaatst: 17 april 2001 Geplaatst: 17 april 2001 Zou dat niet aangeslagen alleen liggen aan de prijs? Kan ik me haast niet voorstellen.<BR>Daarnaast is de prijs van een Funcard niet echt veel lager dan een Juliter II. Tenzij je natuurlijk zelf een printje knutselt.<P>Ik heb een Funcardje en die werkt bestens, de Led's zijn ook nog eens informatief.<P>Laatst stelde ik in een ander topic al eerder de vraag (zonder antwoord te krijgen) over het echte nut van het extension kastje met LCD display. Het laat o.a. de keys zien. <BR>Dat is dan de op dat moment geldige key.<P>Die key kun je echter via de ontvanger ook op het TV scherm krijgen. <P>Mijn vraag was: als de key niet meer geldig is, laat de LCD display (ondanks zwart TV scherm) dan de nieuwe key zien? Ga er vanuit dat het niet om een AU file gaat die in de kaart zit.<P>Ik voel aan mijn water (ben geen geen broertje van Jomanda ) dat dat dus niet zo is.<P>De LCD display is dan meer een hebbedingetje om stoer mee te doen. Of je moet de aanschafprijs over hebben omdat de extension box meteen ook de functie van een season 2 in zich heeft.<P>Zijn er onder jullie meer Funcard / Jupiter II gebruikers (met extension box) ?<P>Ben wel nieuwsgierig naar jullie ervaringen en/of tips.<P>Robert_nl
Avalon Geplaatst: 17 april 2001 Geplaatst: 17 april 2001 Hallo <P>Het extensionboard is een leuk ding laat in het display zien als je de goeie key's op de kaart hebt en welke key actief is mocht een key op de kaart niet actueel zijn dan komt de tweede optie die het extensionboard kent de Seasons2 interface loggen emauleren via de jupiter 2 kaart. Er is volgens mij nog maar steeds 1 maker geweest en dat is V-duck.<P>Op de nieuwe Funcard kan een connector geplaatst worden om een extensionboard weer aan te sluiten Als het werkt weet ik niet heb hem alleen nog maar gezien dat die optie erop zat <P>Groetjes <BR>Avalon<P>Moderator News & Informaion
Gast Geplaatst: 18 april 2001 Geplaatst: 18 april 2001 met een au file krijg je de nieuwe<BR>keys in beeld
Aanbevolen berichten