Gast Geplaatst: 21 april 2001 Geplaatst: 21 april 2001 Hallo alle,<P>Ik ben nu al z`n week aan het klooien met mijn juppie 2, en humax 5400 patch 10108PH.<P>Seca now problemo, irdeto ?? ik krijg het niet aan da gang, zo`n beetje alle files geprobeert maar nop, op PW heeft de card veel weg van een lichtorgel, en op bv. C+ even oplichten van leds en daarna jawel nop.<P>ea. prog ik met pony de pic. en eprom met cardhunter.<P>alles volgens bijlage bij file.<P>Ik ben door mijn ideen heen, wie weet het nog???
Gast Geplaatst: 24 april 2001 Geplaatst: 24 april 2001 Vergissing sory <p>[ 25-04-2001: Message edited by: satbandit junior ]
Gast Geplaatst: 24 april 2001 Geplaatst: 24 april 2001 Hallo,<P>Hij had t over de Jup2 en je hebt t over de Jup1 dit is een heel andere liedje <P>MVG
Gast Geplaatst: 25 april 2001 Geplaatst: 25 april 2001 Even alles op ’n rijtje:<P>Ik ga ervan uit dat je de jupiter2 kaart programmeert met ’n Mastercard programmer.<P>1. Zet de programmer aan en stop de kaart erin, stel de programmer in op modus 4.<P>2. Programmeer de Atmel processor van de jupiter2 kaart met het programma ‘PonyProg 2000’, dus start dit programma op.<P>3. Laad de 90s8535.hex (in de meeste zipfiles heet hij zo) in het programma (let er op dat je ’n zipfile gebruikt waarin ’n Humax crd file zit, anders zal de kaart later niet kunnen overschakelen tussen betacrypt en irdeto).<P>4. Stel nu de parameters van het programma in. Kies rechtsboven bij de optie ‘Dev Type’ voor ‘AVR micro’ en AT90S8535. Ga naar de menu optie ‘Setup’ en dan ‘Interface Setup’, kies hier de te gebruiken Com. poort en zet ’n vinkje bij ‘Invert SCKL’ en bevestig de aanpassingen met de ‘OK’ knop. <P>5. Druk nu de toetsen combinatie ‘CTRL-W’ om de hexfile naar de Atmel processor te schrijven, voordat dit gebeurd moet je even jou actie bevestigen. Als de hexfile is weggeschreven moet je nog even de ‘Security- en de Configuratie Bits’ wegschrijven, dit doe je met de toetsen combinatie ‘CTRL-S’. Vergeet deze laatste stap niet, want anders zal de kaart niet werken! Sluit nu het programma ‘PonyProg 2000’ af.<P>6. Zet de programmer nu op modus 0 en start het programma ‘Atmelcard_007, stel eerst weer even de Com. Poort in en druk dan op ‘Port Offnen’. Je ziet nu wat gegevens verschijnen over de kaart. <P>7. Druk nu links boven op de ‘CRD Laden’ knop en kies de Humax..crd file (kan ook anders heten) en klik op ‘Ok’. In het bovenste (rode) venster wordt nu de data van de .crd file zichtbaar. Druk nu links boven op de ‘Zur Karte Zenden’ knop, de .crd file word nu naar de eeprom op de jupiter2 kaart gezonden. Als dit gebeurd is moet je nog even op ‘Port Schlieben’ drukken om de poort weer af te sluiten. (je kunt met ‘Atmelcard007’ alleen de eeprom van de jupiter2 kaart programmeren, het is niet mogelijk om met dit programma deze kaart te editen)<P>8. Je kunt nu de kaart uit de programmer halen, hij is nu gereed.<P>9. Wil je later indien nodig de key’s editen dan kun je daar het beste het programma PicBinEd v1.20 voor gebruiken of wie goede ervaringen met ‘Jupiter 1.7’ heeft kan die natuurlijk ook gebruiken.<P>De genoemde programma’s zijn op veel plaatsen te vinden!<P>Greetings,<P><B>Redcat</B><p>[ 25-04-2001: Message edited by: Redcat ]
Aanbevolen berichten