Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi,<P>Is de MasterCRD progger goed?<BR>Welke software heb ik er bij nodig?<BR>Welke card is het beste voor de Humax (i*d*t*) Funcard, Jupiter1 of Jupiter2?<P>Bedankt,

Geplaatst:

is absoluut een super programmer. Heb hem zelf ook, en ben er zeer,zeer tevreden over. MJ

Geplaatst:

same here!<P>Ik heb em nog maar net, maar ben er zeer over te spreken. Hij is trouwens ook software upgradable en hij is compatibel met zowat alle programmeersoftware. Enige minpunt is dat ie een beetje duur is.<P>Grtz,<BR>Assie

Geplaatst:

welke software gebruiken jullie.<BR>Ik gebruik nu gold software voor mijn goldprogrammer

Geplaatst:

Ola todos,<P>de beste programmersoftware bij de MasterCRD is de huidige DuckMaster. Makkelijk in gebruik en werkt zonder problemen. Te downloaden via goto/waferjo. Installeer eerst de de -101 versie en daarna schrijf je er de nieuwe -104 versie over. Kwestie van makkelijk te kunnen uninstalleren....., mocht het later nodig zijn.<P>Let wel op dat je eerst je Masterbakkie upgrade tot de SCP2001_V154-versie; anders doet ie het niet.<P>Verder een aanrader, prima programma ..<BR>Succes<P>El Nero

Geplaatst:

ik heb ook zo'n schrijver<BR>alleen op mode 4 schrijft hij lekker<BR>voor de rest doet hij niks<BR>heeft iemand daar ook fouten mee!!!!<BR>Het dukprogram werkt ook niet allen pony prog werkt op mode 4<BR>heeft iemand raad.<P>b.v.d.

• 4 weken later...
Geplaatst:

Hallo allemaal ook ik heb de beschikking over een mastercrd programmer en tot nu toe prima alleen de aanloop problemen maar wie heeft dat niet als ie een nieuw speeltje in huis heeft ! duckmaster werkt niet bij mij <BR>jammergenoeg maar ik gebruik verschillende andere programma s met goeie resultaten !<BR>ik heb ook nog steeds de oude vertrouwde goldcard programmmer wat mij ook enorm goed is bevallen en die gaat zeker de deur niet uit ! iedereen veel plezier met deze programmer echt een aanrader !! groetjes jelle hoi !

Geplaatst:

Is de Multiprog 2001 XLD niet beter dan de MasterCRD?<P>Ik sta ook voor de aankoop van een nieuwe progger....<P>Kan de MasterCRD dan Atmel, Jupiter I + II, Funcard's proggen?<P>Thanks! confused.gif" border="0

Geplaatst:

sorry jongens maar ik zoek me rot op internet en kan nergen een adrs vinden waar ik die mastrcrd kan bestellen of kopen <P>hebben jullie mischien een tip voor me ?

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.