mr_rolin Geplaatst: 19 mei 2004 Geplaatst: 19 mei 2004 Als ik op mijn DB timeshift heb ge-activeerd en weer wil terug kijken zijn beeld en geluid niet meer synchroon. Als ik dan stop en opnieuw start, is het vaak weer in orde, maar gaandeweg het programma begint het weer ongelijk te lopen. Is dit iemand anders ook al eens opgevallen of is dit incidenteel. Ik werkt met de image van Ronald 020504a. Rolin DM-8000HD, Technisat Digit Isio STC+Triax 64cm met CD LNB voor 19, 23 en 28 graden. Technisat met Ziggo CI+ module voor de kabel.
Gast Geplaatst: 19 mei 2004 Geplaatst: 19 mei 2004 Klopt, is een bekend probleem. Oorzaak ligt in het feit dat Ronald ivm 16:9 probleem terug is gevallen op vorige drivers van dream (....3). Workaround: Even heen en weer "spoelen"
arnoldl Geplaatst: 19 mei 2004 Geplaatst: 19 mei 2004 betere workaround (bij mij dan) twee keer op de pauze toets drukken.
mr_rolin Geplaatst: 19 mei 2004 Auteur Geplaatst: 19 mei 2004 Bedankt, ik was al bang dat het weer zo'n prive probleem zou zijn. Heeft het dus ook geen zin om de 3 versie van Dream Media op de stick te zetten en de 4 valt ook af door de 16:9 / 4:3 problemen. Geduld is een schone zaak. Rolin DM-8000HD, Technisat Digit Isio STC+Triax 64cm met CD LNB voor 19, 23 en 28 graden. Technisat met Ziggo CI+ module voor de kabel.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen