Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Weet iemand een proggie om de funcard te gebruiken voor seca???<BR>En waar te dowen of te mailen??<BR>ik heb pony prog en een winphoenix interface<BR>en harphone voor de hex file..<BR>Maar hoe en waarmee kan ik dus de externe eeprom mee proggen??<BR>Groeten<BR>Ruud. shocked.gif" border="0

Geplaatst:

Met Funprom kan je doen wat je gevraagd heb.<BR>Om het compleet te maken stuur ik je het proggie wel even smile.gif" border="0laugh.gif" border="0wink.gif" border="0wink.gif" border="0

Geplaatst:

Met de programmers van Ruud kan hij niets met Funprom doen, want daar heb je de Funcardprogrammer bij nodig. Ruud, je moet ze erin zetten met Ponyprog en wel op de manier die ike hier of ergens anders van een board gehaald heb (met dank aan de verstrekker van de gegevens):<P>Funcard <BR>Deze is zeer goed te proggen met de Mastercrd. en pony prog, let op !!! <P>Pony prog opstarten en bij Device AVR de 90s8515 selecteren. <P>Dan open file deze is de Flash.hex <BR>Dan open EEprom file is de int.hex <P>Dus alle 2 eerst laden in 1 venster <P>Dan bij options setup invert SCKL aanvinken <P>Dan pas deze files schrijven. <P>Daarna slot bits schrijven, klaar <P>Dan met Amtel prog 007 de ext.hex laden en deze op 3.5 Mhz. schrijven naar EEprom, dan Beeld <P><BR>Succ6<BR> wink.gif" border="0wink.gif" border="0wink.gif" border="0wink.gif" border="0wink.gif" border="0wink.gif" border="0wink.gif" border="0

Geplaatst:

@Benbem<P>Nou wat jij schrijft van heb ik niks aan dat klopt niet..<BR>Het gaat perfect hiero met de hardware die ik nog steeds heb..<BR>Het is alleen omslachtig..<BR>Wat ik doe is chipchat gebruiken en ponyprog<BR>om te proggen en FunProm om te editten.<BR>Daarom ben ik ook op zoek naar een parallel programmer om alles in één keer te doen.<BR>Groeten<BR>Ruud.<BR> shocked.gif" border="0

Geplaatst:

@ Ruud<BR>Ik weet niet of je het ziet, maar je doet precies wat ik schreef, alleen voor een deel met chipcat. Maar de ponyprog alleen methode heb ik net nog even getest en die werkt prima hoor. Als je goekoop f 30 aan een prallelprogrammer wilt komen mail me dan maar even direct, dan krijg je het adres zonder dat ik hier reclame ga maken.Maar Funprom en een parallelprogrammer ervoor zijn voor elkaar geschapen en maken het leven cool & easy cool.gif" border="0cool.gif" border="0cool.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.