Gast Geplaatst: 19 mei 2004 Geplaatst: 19 mei 2004 ik wou graag een divx bestand omzeten naar dvd dit is vrij simpel maar nu komt het ik wil er een ondertitel bij hebben is er een manier om dit simpel te doen ? zonder een proces van 5 uur
Greatone Geplaatst: 19 mei 2004 Geplaatst: 19 mei 2004 De makkelijkste manier (zover ik het weet) staat op de site van extradvd. Als er toch een makkelijker manier is, dan hoor ook ik het graag. * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
marco24 Geplaatst: 20 mei 2004 Geplaatst: 20 mei 2004 volgens mij duurt het wel zeker 5 uur om het opnieuw te encoden in mpeg als je toch voor een beetje kwaliteit gaat kies je voor een secure methode maar veel tijd kosten of er veel werk aan hebben is een groot verschil kijk eens op www.vcdhelp.com daar staan verschillende methodes beschreven
Gast Geplaatst: 30 mei 2004 Geplaatst: 30 mei 2004 ik doe het zo, divx met ondertitels via computer tv uitgang afspelen en opnemen met standalone dvd recorder. Het beeld word toch niet beter als je hem omzet naar dvd dus dit is voor mij de mooiste en zeker de snelste en makkelijkste manier. John
Gast Geplaatst: 30 mei 2004 Geplaatst: 30 mei 2004 The Filmmachine: Hier al een programma wat wat werk uit handen neemt. Je hebt alleen nog Cinema Craft Encoder of Canopus Procoder nodig. Verder gaat het allemaal automatisch. Sukses
Gast Geplaatst: 30 mei 2004 Geplaatst: 30 mei 2004 Koop een dvx speler en branden duurt dan maar 10 minuten met ondertitling.Gewoon als data. En na 10 minuten kun je kijken. SUC6
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen