Ga naar inhoud


TF 5000: Dual descramble niet mogelijk


Hoogste veldje

Aanbevolen berichten

Hieronder het antwoord van Topfield Korea:

 

Dear Sir,

 

Thank you very much for concerning the TOPFIELD product.

I am sorry for delayed answer.

I am very glad that you like the EPG.

There is some hardware restriction in TF5000PVR.

So, we did not find the way to support the dual descaramble.

 

Thank you.

Best regards,

 

MJ Kim

Link naar reactie
Delen op andere sites


OOOOOHHHHHH?????????

 

Vertel eens; volgens mij ben jij dan uniek. Let wel mèt een topfield 5000 hoor. Wat doen we allemaal fout?

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tuurlijk moet het theoretisch kunnen. Ik bedoel: de Aston Wambadinges doet het toch ook?

 

Ik denk dat Topfield het gewoon niet MAG toevoegen. Onder druk van de grote providers zoals Premiere en Canal+.

En daar is Topfield ERG afhankelijk van.

 

Waarom dacht je anders dat ze moeite deden om een MediaHighway-EPG er aan toe te voegen: alleen maar om in Nederland ook afzet te kunnen genereren. Ze hebben daarvoor echt wel met Canal Digitaal moeten praten, lijkt me..

 

Bink

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

Tuurlijk moet het theoretisch kunnen. Ik bedoel: de Aston Wambadinges doet het toch ook?


Bedoel je de Pace Puma?
Citaat:



Ik denk dat Topfield het gewoon niet MAG toevoegen. Onder druk van de grote providers zoals Premiere en Canal+.
En daar is Topfield ERG afhankelijk van.

Waarom dacht je anders dat ze moeite deden om een MediaHighway-EPG er aan toe te voegen: alleen maar om in Nederland ook afzet te kunnen genereren. Ze hebben daarvoor echt wel met Canal Digitaal moeten praten, lijkt me..

Bink



Lijkt me sterk dat ze toestemming hebben gevraagd c.q. gekocht. Overigens beheert Kudelski tegenwoordig de rechten van de Mediahighway software.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Bedoel je de Pace Puma?

 

ach ja natuurlijk... Wamba..Puma.. Haal ze altijd door elkaar.

 

Citaat:
Lijkt me sterk dat ze toestemming hebben gevraagd c.q. gekocht. Overigens beheert Kudelski tegenwoordig de rechten van de Mediahighway software.

 

Nee, ik denk ook niet dat het om "kopen" gaat. Maar ik denk dat je de invloed van providers op fabrikanten niet moet onderschatten.

Kijk naar Digitenne: de fabrikanten van HDD-tuners voor Digitenne hebben in opdracht van dat bedrijf een soort kopieer-beveiliging moeten toevoegen. Anders kregen ze geen "certificering". Simpelweg omdat de providers niet wilden dat hun uitzendingen 1-op-1 gekopieerd zouden kunnen worden.

Dus, die copy-control werd toegevoegd. Alleen maar omdat de fabrikanten graag willen verkopen.

 

Ik zeg niet dat dat hier ook het geval is, maar het zou in mijn ogen niet ondenkbaar zijn dat Topfield de DualDecoding niet toevoegt op verzoek van providers.

 

Bink.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De meeste Topfields hebben geen decryptie embedded, ze hebben dan ook geen toestemming nodig van een beheerder daarvan. Digitenne is conax en als je een conax dvb-t receiver wilt uitbrengen moet je daarvoor geld betalen aan de conax-mensen (Telenor neem ik aan). Digitenne kan omdat ze conax-licenties betalen eisen dat de fabrikanten bepaalde beveiliging/ beschermingen in hun receivers inbouwen.

 

Nu is het natuurlijk zo dat wanneer een fabrikant als Topfield conax receivers op de markt brengt ze gevoeliger zullen zijn om ook aanpassingen te doen op CI receivers van hun.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...