Gast Geplaatst: 18 september 2001 Geplaatst: 18 september 2001 Geachte Heren,<P>Na windhoos opniew geinstalleerd te hebben, kom ik hier zo op het bord terecht, zonder passw. en login naam in te voeren? dit ff ter info <BR>Nog nooit eerder meegemaakt mischien iets mis ?? of heb ik iets gemist? <P>Bruce
Gast Geplaatst: 18 september 2001 Geplaatst: 18 september 2001 Was het een compleet schone instalatie?<BR>of ben je mischien vergeten om het cookie van sat4all te verwijderen.
Ron Geplaatst: 18 september 2001 Geplaatst: 18 september 2001 Als het goed is kun je alleen lezen en geen berichten posten zonder jouw login en paswoord in te voeren.<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]
Gast Geplaatst: 18 september 2001 Geplaatst: 18 september 2001 Hoi nl1dev,Toxic<P><BR>Voor nl1dev, als ik opniew begin, bgin ik met hdd formateren, dus alles van een schone lei <BR>Toxic,bedankt voor de info, heb me i.d.d ff normaal aangemeld, met mijn paswoord en login naam blij te horen dat alles dus oke is ;-)<P>Groeten;<P><BR>Bruce
Aanbevolen berichten