Gast Geplaatst: 23 mei 2001 Geplaatst: 23 mei 2001 Hoi,<P>Ben ik eindelijk in het bije bezit van een Atmel progger en jupiter1 kaarten. Krijg ik er niets in.<BR>Ik gebruik Chip-cat 2.1 (alle anderen ook geprobeert)<BR>Wanneer ik de files in het programma heb geladen. Ga ik ze schrijven naar de kaart.<BR>Jumper eraf en de AT wordt geschreven.<BR>Jumper erop en de eeprom wordt geschreven.<BR>maar niet heus. ik krijg de melding:<BR>Loader doesn't work.<BR>Wat moet ik doen. HELP!!!!!<P><BR>Groeten,
xfiles69 Geplaatst: 24 mei 2001 Geplaatst: 24 mei 2001 gebruik maar eens ponyprog daar gaat het prima mee gebruik voor de eeprom wel bin files geen hex.<BR>Je hoeft trouwens maar een keer de atmel te beschrijven daarna niet meer (wel als je veranderd van seca naar irdeto,enz.<BR>Chipcat kun je gebruiken om hex omtezetten in bin.<P>(wel de goede compoort geconfigureerd?)
Gast Geplaatst: 25 mei 2001 Geplaatst: 25 mei 2001 Beste xFiles69,<P>Hoe maak ik van een .crd een .bin file. Als ik ChipCat gebruik krijg ik de melding:<BR>"Cant save file of this type: .crd".<BR>Terwijl ik hem de opdracht geef om als .bin te bewaren<P>Groetjes
Gast Geplaatst: 26 mei 2001 Geplaatst: 26 mei 2001 Heb Hetzelfde ,Maar Heb er 2 stuks <BR>Waarvan 1 Het wel doet Dus ....waarschijnijk<BR>1 Kapot ......
Gast Geplaatst: 26 mei 2001 Geplaatst: 26 mei 2001 Hallo DVB<BR>welke type atmel zit er op 90s2323 of de 90s2343 als je de laatste verzie hebt dan heb je een goed proger nodig met een goede klok dus ook even kijken of je een stabiele klok hebt <BR>je kan op mijn site kijken daar staat een goed type proger en ook wat uitleg<BR>G.R Pecari
Gast Geplaatst: 28 mei 2001 Geplaatst: 28 mei 2001 Hoi Pecari 1<BR>Ik heb met de 90s2343 Maar heb er vandaag nog 2 bij gekregen en dien gaan ook wel goed <BR>Ik Gebruik een Mastercrd Met diverse progs<BR>En heb eigenlijk weinig problemen daarmee ,<BR>Dus ik denk dat deze kaart of 1 van de chips gewoon stuk is ..<BR>Greetz
Gast Geplaatst: 28 mei 2001 Geplaatst: 28 mei 2001 DVB wat je ook kunt doen is even de pootjes oversolderen het kan gewoon een slechte soldeering zijn of een printspoorjes wat niet lekker is even meten met je multimeter en je weet waar de oorzaak zit.<BR>G.R Pecari
Gast Geplaatst: 28 mei 2001 Geplaatst: 28 mei 2001 Je Had Gelijk !!<BR>Ik Heb hem ff door gemeten en yessir!<BR>Los Contact Hij Werkt weer ,<BR>Na ff met Pony Gewist Toen opnieuw met Chipcat 2.3 Geprogt En klaar Nog Bedankt Voor de Tip!! Pecari !!<BR>Greetz
Aanbevolen berichten