Gast Geplaatst: 23 mei 2001 Geplaatst: 23 mei 2001 Hallo heb 1 keer een jupiter 2 kaart kunnen <BR>schrijven en alle ledjes deden het ook maar<BR>nu krijg ik een foutmelding AVR DEVICE ERROR<BR>$FFFFFFFF ik heb gelezen hier zowat een zelfde foutmelding maar dit al geprobeerd maar geen resultaat ! wie oh wie heeft een idee om deze kaart weer te kunnen gebruiken !!<BR>ik gebruik chipcat software !<BR>groetjes jelle hoi !
Gast Geplaatst: 24 mei 2001 Geplaatst: 24 mei 2001 Originally posted by anakin:<BR>[QB]Hallo heb 1 keer een jupiter 2 kaart kunnen <BR>schrijven en alle ledjes deden het ook maar<BR>nu krijg ik een foutmelding AVR DEVICE ERROR<BR>$FFFFFFFF ik heb gelezen hier zowat een zelfde foutmelding maar dit al geprobeerd maar geen resultaat ! wie oh wie heeft een idee om deze kaart weer te kunnen gebruiken !!<BR>ik gebruik chipcat software <BR>vekeerde fille ?<BR>lockbit 1 of 2 v ?<BR>ponyprog 2000<BR>erase
Gast Geplaatst: 25 mei 2001 Geplaatst: 25 mei 2001 Originally posted by janneman:<BR>[QB]Originally posted by anakin:<BR>[QB]Hallo heb 1 keer een jupiter 2 kaart kunnen <BR>schrijven en alle ledjes deden het ook maar<BR>nu krijg ik een foutmelding AVR DEVICE ERROR<BR>$FFFFFFFF ik heb gelezen hier zowat een zelfde foutmelding maar dit al geprobeerd maar geen resultaat ! wie oh wie heeft een idee om deze kaart weer te kunnen gebruiken !!<BR>ik gebruik chipcat software <BR>vekeerde fille ?<BR>lockbit 1 of 2 v ?<BR>ponyprog 2000<BR>device<BR>avr micro<BR>(v)at90s8535<BR>command<BR>erase<BR>en dan moet het weer doen<BR>sec6
Gast Geplaatst: 28 mei 2001 Geplaatst: 28 mei 2001 Hallo janneman bedankt voor je tips het werkt allemaal weer gelukkig ! het probleem was toch hier verkeerde files ben ik achter gekomen maar zo zie je maar weer niet alles werkt direkt en je leert elke keer weer wat !<BR>groetjes jelle hoi !
Aanbevolen berichten