Gast Geplaatst: 19 mei 2004 Geplaatst: 19 mei 2004 Ik heb het volgende probleem,ik heb me op de sloop een auto radio gekocht nl. Blaupunkt Munchen CD 43. Mooi ding zag er nog goed uit . Maar toen kwam het, het ding ingebouwd en aangesloten. Nu staat er op het display CARD. Juist, wist ik veel. Dus geen CARD erbij. Mijn vraag: is er een manier om dit kaartje te emuleren of is er iets met het eprom aan te vangen?. Wie heeft hier ervaring mee, en mischien een goude tip. Gr. Marcel
Gast Geplaatst: 20 mei 2004 Geplaatst: 20 mei 2004 Citaat: Ik heb het volgende probleem,ik heb me op de sloop een auto radio gekocht nl. Blaupunkt Munchen CD 43. Mooi ding zag er nog goed uit . Maar toen kwam het, het ding ingebouwd en aangesloten. Nu staat er op het display CARD. Juist, wist ik veel. Dus geen CARD erbij. Mijn vraag: is er een manier om dit kaartje te emuleren of is er iets met het eprom aan te vangen?. Wie heeft hier ervaring mee, en mischien een goude tip. Gr. Marcel ik weet alleen dat ze de kaart in de eeprom kunnen uitschakelen. maar hoe of wat weet ik niet. Dacht dat ze 75,- vroegen voor een nieuwe kaart.
Gast Geplaatst: 20 mei 2004 Geplaatst: 20 mei 2004 bedankt voor je antwoord Dus er moet een mogelijkheid zijn om via het eeprom de kaart uit te zetten. Ik ga maar eens een avond googlen . Als het e.e.a. gelukt is laat ik het wel horen. Gr. Marcel
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen