HanW Geplaatst: 20 mei 2004 Geplaatst: 20 mei 2004 > Vandaar mijn citaat "lege doos". Wat dus niet klopt. ]-[an - Utrecht. Xtrend ET7500 - Triax 88 voor 13 19.2 23.5 en 28. Ziggo - Humax 5200C en 5300C - Samsung UE43KS7500
Crest Geplaatst: 20 mei 2004 Geplaatst: 20 mei 2004 Ik heb de box 2 weken geleden gehaald. Geen handleiding er bij. De handleiding kun je downloaden bij Dreambox Duitsland Je kunt kiezen uit een Duitse of Engelse versie. Er zat geen garantiebewijs bij. Wel een ide kabel en een stroomkabel voor de harddisk zonder elco's. In de handleiding staat een afbeelding van een stroomkabel met elco's. De elco's heb ik er toch bij geplaatst, omdat de box regelmatig vastliep bij het aanspreken van de harddisk. Daar heb ik nu geen last meer van.
Gast Geplaatst: 20 mei 2004 Geplaatst: 20 mei 2004 Hmmmz Ik heb 6 maanden geleden een Dreambox gekocht zat gewoon een duitse handleiding bij. een vriend mij kocht er 1 bij een nederlandse dealer met een nederlandse handleiding erbij. 1 maand geleden nog 2 dreamboxen gekocht en er zaten geen handleidingen bij nadat ik dat tegen mijn leverancier had gezegd kreeg ik alsnog 2 engelstalige handleidingen. mijn tip vraag erom bij je dealer of vraag anders aan de dealer of hij jouw even stap voor stap alles kan uitleggen. (de handleiding kan makkelijk zijn voor de TV codes van de AB, en het inbouwen van een HD.)
Gast Geplaatst: 20 mei 2004 Geplaatst: 20 mei 2004 Een Franse handleiding heb ik hier ook electronisch voor diegene die het willen, maar met zo'n "LEGE DOOS" helpt een handleiding niet. Het is de image en de plugins die je erin steekt die er iets van maken en die zouden een handleiding moeten hebben. Ik weet dat ik negatief doe over deze doos maar heb vele andere decoders (of gehad) en dit is het toppunt van de lege doos. Toen hij uitkwam heb ik het even in de gaten gehouden, ik weet niet of het archief van sat4all dat terug boven kan halen maar dat spreekt boekdelen. Ter info, het is niet met de dream dat ik naar Tv kijk anders zou mijn vrouw waarschijnlijk al lang de boel hebben wegegooid.
Aanbevolen berichten