Gast Geplaatst: 20 mei 2004 Geplaatst: 20 mei 2004 Hoi, ik heb een probleem met proggen van funkaart6. Ik probeer 'm als fun5 te proggen maar dat lukt niet, gebruik carwriter 2.08 met mastercard en hex files voor fun5. De flash file geeft geen probleem maar bij het schrijven de eeprom geeft ie "write error eeprom" Wat kan ik hier aan doen? of doe ik iets fout?
Newbie Geplaatst: 20 mei 2004 Geplaatst: 20 mei 2004 Probeer het eerst te wissen als een FUN6, welke kaart selecteer je tijdens het beschrijven, FUN5 of FUN6, als je een FUN5 file gebruikt moet je ook een FUN5 selecteren, zo doe ik het in ieder geval met masterburner 2.3, werkt prima. *** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***
Gast Geplaatst: 20 mei 2004 Geplaatst: 20 mei 2004 Ik heb het geprobeerd hij schrijft alles ook naar de eeprom maar in de receiver doet ie nix! terwijl met dezelfde files fun4 en ***geen-reclame*** 2.08 het wel goed doet. Heb 't ook geprobeerd met 6in1 files als fun2 met masterburner, schrijft alles geen errors maar geen resultaat in de receiver.....??? Ci8100 freexcam
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen