Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

IK heb een funcard(at90s8515)en een humax 5700 met nagra decoder.Als ik de funcard programmeer voor viacces (met funprom 2.4 )moet ik drie file's op de card zetten(flash.hex Eepr int.hex en Eepr.ext.hex)Dit werkt goed in de viacces CI.<BR>Mijn vraag is nu als ik de funcard wil progammeren voor een ander systeem (b.v. nagravision via digital)moet je dan altijd drie file's invoeren.M.A.W bestaat een setje altijd uit drie file's,of is de flash.hex en de interne eeprom.hex altijd dezelfde en moet je alleen de externe eeprom.hex opnieuw programmeren of editten met nieuwe key's<BR>Groeten janB

Geplaatst:

voor zover mijn kennis gaat staan in de exee de kodes dus deze editje de andere twee zijn afhankelijk van elkaar en de koderings norm. de 3 horen dus bij elkaar. een setje bestaat in principe dus uit 3 files (behalve ir**** soms).

Geplaatst:

@ ICE,<BR>bedankt voor je info,ik ben dus bezig met nagra ,maar alles wat ik tot nu toe heb gevonden zijn enkel de key's voor via D.tal<BR>maar geen enkele file of een setje van drie.<BR>als ik jou goed begrijp kan ik geen flash.hex en Inteepr.hex voor viacces gebruiken voor nagra en daarna de exteepr.hex voor nagra samen programmeren op de funcard.Is er al wat te vinden (file's) voor nagra?<BR>groeten janB

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.