Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Weet iemand een goede editor voor seca files die op een 8515 kaartje worden gebruikt?<BR>Die ik tot nu toe gevonden heb werken niet of ze zijn niet compatibel met de seca files die ik gebruik.

Geplaatst:

Funprom 2.44 heb ik in gebruik maar alleen als programmer, en deze werkt prima.<BR>De oudere versie had ook een editor maan deze lustte mijn files ook niet.<BR>Inmiddels heb ik begrepen dat PICBINED zodanig ingesteld kan worden dat de juiste informatie op de juiste plaats verschijnt.<BR>Ik ben nog niet zover gekomen dat ik dit heb uitgeprobeerd.<BR>bovendien heb ik inmiddels het programma SECA-EXPLORER gevonden maar deze werkt met .crd files in plaats van .hex files.<BR>weet iemand hoe ik die kan omzetten?

Geplaatst:

@boertje,<P>Op het net even de oude Atmel editor van de DigitalHackingTeam opzoeken ( versie 1.7 ) en dan in secamaster.ini de Timeout op 300 zetten shocked.gif" border="0 <P>SatTurk.

Geplaatst:

@boertje,<BR>Editten van de norm, waar jij het over hebt, gaat hier tocht echt prima hoor! (met funprom 244!!)

Geplaatst:

@ Rik<BR>Het is inderdaad gelukt om de editor te vinden, het probleem was n.l. dat hij de file niet herkende (!) maar inmiddels heb ik er een die hij wel herkent en dan verschijnt inderdaad de tab van de editor.<BR>Bedankt.<P>@ Sat Turk<BR>Is daar misschien ook een url van?<P>Verder heb ik bij de beginners ook nog gevonden dat het moet kunnen met enkele versies van Eeprom-Edit. (tip van Ibby)

• 2 weken later...
Geplaatst:

Probleem met proggen van<BR>kaart met pic 16F876 krijg deze<BR>niet geladen welk programma zou<BR> ik kunne gebruiken om de pic te progen<BR> en is het te doen met een MasterCrd<BR> programmer en in welke stand hoord<BR> deze programmer dan gezet te worden<BR> en de atmel 24C64N op hoeveel MHZ<BR> hoord deze geprogt te worden<BR> voor elke Hulp dank<BR> Regards<BR> 1500 frown.gif" border="0confused.gif" border="0

• 2 weken later...
Geplaatst:

@1500<P>Euh, het gaat hier wel over een funcard he, Een kaart met de 16F876 kan je beschrijven met icprog en er zijn nog andere tools ook,(tip: doe eens een search) ik verwijs dan meer naar DS9 project ... <P>Groetjes<P>Pinneke

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.