Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,<P>Heb sinds kort een mastera progger. Kaart is geprogged, maar weet niet hoe en welke metalen kontakten ik moet afplakken.<P>Vroeger had je daar mastercrd website voor...<P>Bestaat die site nog? En zo nee, waar kan ik info daaromtrent vinden?

Geplaatst:

Als je de kaart met de contacten naar je toe hebt liggen, moet je de rechtse twee contacten afplakken

Geplaatst:

Ik las dat <BR>'Der eine Kontakt den ihr durchtrennt habt wird nie benotigt, er sollte mal genutzt werden fur eventuelle zukunfl:ige Features, die jedoch verworfen wurden.'<P>Moet je ook een contact schrappen?<P>Greetz

Geplaatst:

Vertel eerste eens waarvoor je de kaart wilt gebruiken, s*ca of irdet*, dan welk type ontvangen, embedded of ci. Dan kan je een goed antwoord krijgen deze besschrijving is te vaag voor een goed antwoord.<P>gr read.gif" border="0

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by satsurfer:<BR><STRONG>Hallo,<P>Heb sinds kort een mastera progger. Kaart is geprogged, maar weet niet hoe en welke metalen kontakten ik moet afplakken.<P>Vroeger had je daar mastercrd website voor...<P>Bestaat die site nog? En zo nee, waar kan ik info daaromtrent vinden?</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>Hallo, als je over en Funcard1 prate moet je<BR>pin 4 en 8 afplaken voor aston v1.03 voor aston v1.05 niets afplaken !!!<P>groetjes<P> smile.gif" border="0smile.gif" border="0smile.gif" border="0rolleyes.gif" border="0tongue.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.