bromtol Geplaatst: 21 mei 2004 Geplaatst: 21 mei 2004 betreft 3,5 inch floppy gemaakt op XP. mijn buurvrouw kwam gisteren jankend langs. ze was alles wat erop stond kwijt. heb de flop eerst gecontroleerd op virussen. negatief flop gekopieerd met anadisk. op die kopieën heb ik de volgende programma's losgelaten: norton diskdokter 4.0 (dos) anadisk badcopy pro 3.0 met alle drie wel wat (ongeveer hetzelfde) teruggevonden. zo'n 30 procent wie heeft er nog een idee voor mij? bromtol mij zie je hier niet meer posten, hoewel ik me soms erg in moet houden.
Crest Geplaatst: 21 mei 2004 Geplaatst: 21 mei 2004 Op een floppy moet je dus niet vertrouwen als je daar data op zet. Altijd eerst helemaal formatteren om er zeker van te zijn dat er geen fouten op zitten. Gebruik liever een CDRW. Mogelijk kan het programma "getdataback for fat" nog wat redden. Hier te downloaden.
bromtol Geplaatst: 21 mei 2004 Auteur Geplaatst: 21 mei 2004 @ crest mooi programma. bedankt voor de tip. maar getdataback presteerde helaas niet beter dan die andere. het ziet er somber uit voor mijn eigenwijze buurvrouw. bromtol mij zie je hier niet meer posten, hoewel ik me soms erg in moet houden.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen