ben361 Geplaatst: 7 juli 2001 Geplaatst: 7 juli 2001 ik krijg mijn jupiter1 kaart niet geprogrammeerd met chipcat.ik krijg de volgende error avr-controller is locked<BR>read,verify and blank check is not possible.<BR>is dit op te lossen of is mijn kaart kapot.
Ron Geplaatst: 7 juli 2001 Geplaatst: 7 juli 2001 je zegt zelf: read,verify and blank check niet mogelijk!<BR>Heb je wissen al eens geprobeerd? Dat komt in jouw lijstje namelijk niet voor.<BR>Eerst wissen (erase), dan opnieuw proberen.<P>Toxic[Q]
ben361 Geplaatst: 7 juli 2001 Auteur Geplaatst: 7 juli 2001 heb ook het wissen geprobeerd en dat gaat goed maar het probleem blijft nog steeds.<BR>gewist met chipcat,ponyprog noem maar op en ook geprobeerd te programmeren met de ponyprog en icprog maar krijg ook de bekende errors.overigens programmeer ik met de master-a.dus ik ga toch twijfelen aan de kaart daar het programmeren van de goldkaart wel goed gaat.
Gast Geplaatst: 7 juli 2001 Geplaatst: 7 juli 2001 als dit een nieuwe kaart is zijn ze waarschijnlijk vergeten de lockbit te zetten ,dit kun je niet doen met een gewone progger dus beter even teruggaan en een andere vragen.Als hij al eerder gebruikt en goed was zou het toch na een paar maal erasen weer moet werken.<P>greetz
Gast Geplaatst: 11 juli 2001 Geplaatst: 11 juli 2001 Als je kunt erasen met pony prog zegt dat al genoeg, het werkt. Indien de atmerl defect is zal pony prog direkt een melding geven.<BR>Prbeer eens wat met de settings van je master a te spelen, of test de atmel op een andere progger. Dan weet je het ook meteen<P><BR>gr,<P>bob
ben361 Geplaatst: 22 juli 2001 Auteur Geplaatst: 22 juli 2001 probleem opgelost <BR>kaart terug gestuurd naar de leverancier en inderdaad de kaart was kapot.<BR>heb gelijk een nieuwe retour gekregen.
Aanbevolen berichten